شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعطیل#استان کرمان

شرق استان کرمان تعطیل شد

فرماندار بم گفت: به دلیل وضعیت فوق العاده کرونایی، ادارات و اصناف چهار شهرستان شرقی استان کرمان به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شد. وی با اشاره به تعطیلی ادارات و اصناف شهرستان بم از پنجشنبه هفته گذشته افزود: به منظور کنترل ویروس، فعالیت ادارات و اصناف سه شهرستان نرماشیر، فهرج و ریگان نیز فردا و پس فردا تعطیل خواهد شد.

شرق استان کرمان تعطیل شد

فرماندار بم گفت: به دلیل وضعیت فوق العاده کرونایی، ادارات و اصناف چهار شهرستان شرقی استان کرمان به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شد.

"هادی شهسوارپور" عصر امروز ۱۵ تیرماه با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده ستاد کرونای شرق استان کرمان با حضور جانشین استاندار کرمان در ستاد کرونا، اظهار کرد: این جلسه با حضور فرمانداران شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر برگزار و مصوب شد ادارات و اصناف در این چهار شهرستان به مدت ۴۸ساعت (روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ تیرماه جاری) تعطیل شود.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات و اصناف شهرستان بم از پنجشنبه هفته گذشته افزود: به منظور کنترل ویروس، فعالیت ادارات و اصناف سه شهرستان نرماشیر، فهرج و ریگان نیز فردا و پس فردا تعطیل خواهد شد.

شهسوارپور از همراهی بازاریان و کارخان‌جات خودروسازی و واحد تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید تشکر کرد و گفت: صنوف ضروری و سازمان های خدمات رسان با ۵۰ درصد نیرو ارائه خدمات می کنند و فعالیت بانک ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله کارها داخلی بانک می باشد.

فرماندار بم بیان کرد: همچنین تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدویت کرونا توسط شهروندان و اصناف، محدویت ها مجدد تمدید خواهد شد.

منبع: انتخاب