شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره کیش#دولت#روحانی

جلسه شورای حقوقی جزیره کیش با موضوع زمین‌های مسئله‌دار/ دلیل حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جلسه چیست؟


جلسه شورای حقوقی جزیره کیش با موضوع زمین‌های مسئله‌دار/ دلیل حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جلسه چیست؟

در حالی کمتر از یکماه به پایان عمر دولت حسن روحانی باقیمانده که برخی مدیران دولتی به‌دنبال فشار بر شورای حقوقی منطقه آزاد کیش برای واگذاری زمین‌های مسئله‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با نزدیک به شدن به هفته‌های پایانی عمر دولت حسن روحانی، تلاش‌ها برای برخی تصمیمات زیان‌بار در مناطق آزاد تشدید شده است. در این راستا قرار است فردا جلسه شورای حقوقی سازمان منطقه آزاد درباره تعدادی پرونده برگزار شود.

این جلسه برای تعیین تکلیف چندین زمین  در منطقه آزاد کیش است که ردپای برخی نزدیکان مسئولان ارشد دولت نیز در آن دیده می‌شود. پرونده «د »، «آ» و « الف»  از جمله دستور کار جلسه صبح فردا چهارشنبه 16 تیر 1400 مدیرعامل منطقه آزاد کیش است.

نکته جالب توجه درباره این جلسه حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آن است، اقدامی که اساسا هیچ ارتباطی به شورای عالی نداشته و خارج از اختیارات دبیر این شوراست.

فارغ از این اتفاق که قرار است فردا روی دهد، در پرونده‌هایی که به آنها اشاره شد، دو پرونده بیش از بقیه جلب توجه می‌کند. یک پرونده در ارتباط با آقای «ف» یکی از آنهاست، آنهم در شرایطی که نهادهای نظارتی درباره هرگونه تصمیم‌گیری غیرقانونی درباره این زمین‌ها با توجه به احکام صادر شده علیه آنها هشدار جدی داده‌اند.

حال باید دید فردا خروجی جلسه حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش توجه به هشدار نهادهای نظارتی است یا این‌که در فاصله کمتر از یکماه تا رفتن دولت حسن روحانی، تصمیمات زیان‌بار به بیت‌المال اتخاذ می‌شود که گرفتاری دولت سیزدهم را افزایش خواهد داد؟

انتهای پیام/