شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#هواپیمای مسافربری#امداد#وزارت#ساحلی

لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد


لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد

طبق اطلاعات تأیید شده، گروه‌های گشت و نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه قطعات هواپیمای مسافربری آن-۲۶ با ۲۸ مسافر و خدمه را در مناطق ساحلی منطقه کامچاتکا پیدا کردند، این حادثه بازمانده‌ای ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی هواپیمایی روسیه دقایقی قبل اعلام کرد که نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه قطعات باقی مانده از هواپیمای مسافری آن-26 مفقود شده در منطقه کامچاتکا را پیدا کردند و دیگر مشخص شده که هیچیک از سرنشینان زنده نمانده است.

این دفتر با مشخص کردن محل سقوط این هواپیما در 4 الی 5 کیلومتری از باند فرود در خطوط ساحلی منطقه، افزود که کار به خاطر شرایط خاص جغرافیایی منطقه کمی دشوار است.

"آلکسی خرابروف" مدیرکل شرکت هواپیمایی کامچاتکا نیز تأیید کرد که لاشه هواپیمای مسافربری آن-26 پیدا شده است. به گفته وی، هنوز نمی‌توان بطور دقیق جزییات را مشخص کرد و با روشن شدن هوا شخصاً به منطقه عزیمت خواهد کرد.

هواپیمای مذکور که امروز (سه‌شنبه) با 22 مسافر، از جمله دو کودک خردسال و چند مقام دولتی منطقه و 6 خدمه، در مسیر پتروپاولوفسک به سمت پالانا در منطقه کامچاتکا در حال پرواز بود، قبل از نزدیک شدن به باند فرود، از صفحه رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شده بود.  

انتهای پیام/