شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پلیس تهران#رئیس پلیس

انتقاد رئیس پلیس تهران از بی‌نظمی در برنامه قطع برق/ انهدام ۴۵ باند سارقان

رئیس پلیس پایتخت ضمن انتقاد از بی‌نظمی در قطعی برق گفت: مساله‌ای که ما را همچون مردم آزار می‌دهد قطعی برق متناقض با برنامه اعلامی است. نظم در این حوزه موجب مدیریت بهتر پلیس در تامین امنیت و مسائل ترافیکی می‌شود.

انتقاد رئیس پلیس تهران از بی‌نظمی در برنامه قطع برق/ انهدام ۴۵ باند سارقان

به گزارش منیبان؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در نمایشگاه طرح رعد۴۶  پلیس پیشگیری و طرح کاشف پلیس آگاهی فاتب گفت: مقارن با قطعی برق عوامل انتظامی و یگان امداد به کمک راهور آمدند و تیم‌های پلیس با افزایش قطعی برق ۲ تا سه برابر شده است و پلیس آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

او افزود: در طرح رعد هدف دستگیری مجرمان حوزه استحفاظی‌ست و فرقی نمی‌کند سارق، زورگیر، قاچاقچی، مزاحم منطقه، فروشنده مواد مخدر  باشد.

۴۵ باند سارقان منهدم شد

به گفته مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ، در چهل و ششمین طرح رعد با ۲۶۰ حکم، ۷۳۶ نفر از سارقان، مال‌خران و سایر مجرمان دستگیر شدند و در مجموع ۴۵ باند منهم و همچنین چهار هزار و ۳۸۴ فقره از اموال سرقتی مردم کشف شد.

۳۸ محکوم فراری بازداشت شدند

رحیمی با بیان اینکه ۷۰۲ پرونده سرقت خاتمه یافت، خاطرنشان کرد: ۱۳۴ دستگاه خودرو، ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر، هفت قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۴۰۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد و ۳۸ محکوم فراری بازداشت شدند.

به گفته او ارزش ریالی اموال مکشوفه در این طرح به ۳۵ میلیارد تومان می‌رسد.

کشف ۵۱ هزار کالای قاچاق در طرح رعد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ‌ گفت: کشف ۵۱ هزار کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان از دیگر دستاوردهای رعد ۴۶ است.