شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#یوونتوس

تصمیم‌گیری درباره آینده CR۷؛/ دیدار مدیر برنامه‌های رونالدو و مدیران یوونتوس

تصمیم‌گیری درباره آینده CR۷؛/ دیدار مدیر برنامه‌های رونالدو و مدیران یوونتوس

رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده اند که مدیران یوونتوس به زودی با مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو دیدار خواهند کرد تا درباره آینده این فوق ستاره تصمیم‌گیری کنند.

ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، قرار است دیداری با مدیران یووه داشته باشد تا دو طرف درباره اینکه آیا این ستاره در آلیانز باقی خواهد ماند یا قصد ترک تورین را دارد، مذاکره کنند.

 

تا این لحظه نه ستاره پرتغالی رسما درخواست ترک یووه را کرده و نه یوونتوس تلاشی برای جدایی از رونالدو داشته است و هر روزی که بدون انتشار خبر جدیدی در این باره می گذرد، دو طرف را به ادامه همکاری نزدیک تر می کند.

 

-

 

پس از حذف از یورو 2020 به همراه پرتغال، رونالدو اکنون در تعطیلات است، اما فدریکو چروبینی، مدیر ورزشی یووه، در روزهای آتی با مندس دیداری خواهد داشت.

 

فعالیت های یوونتوس در بازار نقل و انتقالات به تصمیم رونالدو برای آینده اش بستگی خواهد داشت، اما انتظار هم نمی رود که رونالدو در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت نکند، تورین را ترک کند.

 

در حالی که منچستریونایتد تصمیم گرفت که جیدون سانچو خرید بزرگ تابستان آنها باشد، اکنون پاری سن ژرمن مقصد احتمالی رونالدو به نظر می رسد.

اما غول فرانسوی نیز باید منتظر بماند تا ببیند کیلیان امباپه چه تصمیم برای آینده خواهد گرفت؛ ستاره PSG قرارداد خود را تمدید نکرده است و اینطور که معلوم است قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد.

 

 

کالچومرکاتو گزارش کرده است که رونالدو ممکن است قرارداد خود را با بیانکونری تمدید کند، اما هنوز هیچ چیز رسما تایید نشده است. این رسانه معتقد است که مندس در دیداری که با مدیران یووه خواهد داشت، برای امضای قراردادی جدید با این باشگاه تلاش خواهد کرد.


به نظر می رسد یوونتوس چندان عجله ای برای کشف تصمیم رونالدو ندارد، اما برای بازار نقل و انتقالات این تابستان بهتر است که یووه هر چه زودتر بداند رونالدو یک سال دیگر در تورین خواهد ماند یا قصد جدایی دارد.

انتظار می رود که در دیدار قریب‌الوقوع مدیران یووه با مندس، آنها با صراحت در مورد آینده صحبت کنند و در نهایت تصمیم خود را بگیرند.