شهر خبر

اگر همه انسانها هزار سال بخوابند و بعد بیدار شوند چه اتفاقی برای جهان می افتد؟

فرضیه های زیادی درباره آینده جهان در هزاره بعدی وجود دارد. ما در اینجا تلاش کردیم برخی از فرضیه ها درباره این که اگر انسان ها برای 1000 سال به خواب روند و سپس بیدار شوند را برای شما بازگو کنیم.

به گزارش منیبان، فرضیه های زیادی درباره آینده جهان در هزاره بعدی وجود دارد. ما در اینجا تلاش کردیم برخی از فرضیه ها درباره این که اگر انسان ها برای 1000 سال به خواب روند و سپس بیدار شوند را برای شما بازگو کنیم.

1. در هر جای زمین جنگل ها برای بار دیگر رشد خواهند کرد. جنگل های بارانی در شرایط فعلی به 4 هزار سال برای احیای کامل خود نیاز دارند چراکه انسان ها مداخله های زیادی در آن دارند.

اما اگر انسان ها به خواب فرو روند این روند بسیار تسریع شده و جنگل های بسیاری احیا خواهند شد. همچنین بسیاری از گونه های جانوری نیز فضای مناسبی برای رشد و نمو پیدا خواهند کرد.

2. بسیاری از ساختمان ها فرو می ریزند. بسیاری از مصالح ساختمانی مانند چوب، فلزات و شیشه طی چند سال شروع به خراب شدن می کنند که حفظ نگهداری از آنها نیازمند مداخلات انسانی است.

در نتیجه در صورتی که انسان ها نباشند بسیاری از آسمان خراش ها و خانه ها فرو خواهند ریخت. تنها ساختمان هایی که احتمالا باقی می مانند، آنهایی است که با استفاده از سنگ ساخته شده اند.

3. سیاره زمین در خاموشی فرو خواهد رفت. در همان روز اولی که همه انسان ها به خواب فرو روند نیروگاه ها از کار افتاده و تمام جهان در یک خاموشی مطلق فرو خواهد رفت. همچنین نفت شروع به نشت کردن کرده و بشکه های نفت بسیار زیادی به درون اقیانوس ریخته می شود.

آب در تونل های مترو طغیان کرده و تمام آنها را خراب می کند. به علاوه با قطع برق سراسری تمام یخچال ها و سیستم های سرمایشی از کار افتاده و غذا ها فاسد می شوند و در نتیجه سوسک ها و موش ها به خانه ها حمله می کنند.

4. بسیاری از حیوانات خانگی منقرض می شوند. حیوانات خانگی کوچک مانند سگ های کوچک یا بسیاری از حیوانات منیاتوری دیگر در این شرایط قادر به زیست نبوده و احتمالا پس از چند روز دچار مشکلات بسیاری می شوند.

البته حیوانات بزرگتر مانند سگ های ژرمن شپرد و گربه ها احتمالا می توانند خود را با این سبک زندگی جدید وفق داده و در یک فضای وحشی و طبیعی به زندگی خود ادامه دهند.