شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گوشی هوشمند

۱۰ گوشی هوشمند پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۴ تیر ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی های این هفته شاهد یک گوشی تازه وارد و یک سقوط آزاد بودیم.

به گزارش مشرق به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، گوشی Redmi Note ۱۰ Pro شیائومی به صدرنشینی مداوم خود در چند هفته اخیر ادامه داده است و گویا خیال پایین آمدن از جایگاه نخست را ندارد.

در نیمه بالایی جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته وضعیت صعودی بوده و گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف وضعیت خود را بهبود بخشیده اند. گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی از این قضیه جا نمانده و از رده سوم به جایگاه دوم رسیده است تا دنباله روی ردمی نوت ۱۰ پرو باشد.

جایگاه سوم را با یک پله صعود، دیگر گوشی شیائومی یعنی Poco X۳ Pro تصاحب کرده و گوشی Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ را در تعقیب خود می‌بیند. گوشی نسبتا جدید سامسونگ دو پله صعود را تجربه کرده و از جایگاه ششم به جایگاه چهارم و نیمه بالایی جدول رسیده است.

خودنمایی سامسونگ بعد از مدت ها

دیگر گوشی شرکت سامسونگ یعنی Samsung Galaxy A۵۲ نیز همین وضعیت را دارد و با ۲ پله صعود به جایگاه پنجم رسیده است. سامسونگ بعد از مدت‌ها در نیمه بالایی دو نماینده دارد و مدت طولانی بود که شیائومی صدرنشین بی، چون و چرای جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته بود.

در جایگاه ششم گوشی Tecno Phantom X دیده می‌شود البته با سقوطی آزاد، این گوشی از رده دوم هفته قبل تا رده ششم نزول داشته که البته نکته مهمی نیست. اما در رتبه هفتم یک گوشی جدید ظاهر شده و Infinix Zero X تنها تازه وارد این هفته لقب گرفته است.

گوشی هوشمند Xiaomi Poco F۳ هم که مدت‌ها است در این جدول حضور دارد و گویا قصد بیخیال شدن و خروج از جدول را ندارد در رده هشتم دیده می‌شود و تغییری نیز نسبت به هفته قبل نداشته است. رده آخر جدول هم مانند هفته قبل در اختیار گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۳۲ استو باید دید هفته آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۴ تیر ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۴ تیر ماه) 3