شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

ذوب‌آهن در وقت اضافی در فولادشهر از شکست گریخت

ذوب‌آهن در وقت اضافی در فولادشهر از شکست گریخت

دیدار تیم های تیم فوتبال سایپای تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان در جریان بود که تیم میزان توانست در وقت اضافی نیمه دوم، گل تساوی را به ثمر برساند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های ذوب آهن و سایپای تهران از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار و در پایان امتیازات بین ۲ تیم تقسیم شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که هر ۲ تیم با ۲۲ امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند و این موضوع برای آنها از حساسیت بالایی برخوردار بود.

در ابتدای این دیدار ۲ تیم حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که از فرصت های خود بهره نبردند تا اینکه در ابتدی بازی و در دقیقه ۱۳ در یک موقعیت تک به تک، شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن روی مهاجم سایپا خطا کرد که داور چهارم با مشورت داور میدان، دروازه بان ذوب آهن را اخراج کرد تا این موضوع برای ذوبی ها مشکل ساز شود.

 در ادامه و در دقیقه ۲۵ دیدار، ذوب آهن یک موقعیت خوب کسب کرد که سیدعبدالله حسینی با یک ضربه برگردان به شکلی خطرناک، توپ را از کنار دروازه حریف به بیرون زد.

تیم سایپا نیز حملاتی را روی دروازه میزبان تدارک دید که دروازه بان ذوب آهن در دقیقه ۳۷ ضربه مهاجم حریف را بخوبی دفع کرد.

سبزپوشان اصفهانی که موقعیت های خوبی را در این بازی کسب کرده بودند نتوانستند از آنها بهره ببرند تا اینکه در دقیقه ۵۹ امیرعلی صادقی بازیکن تعویضی سایپا توانست با یک شوت محکم، دروازه ذوب آهن را باز کند و تیم میهمان یک بر صفر از میزبان پیشی بگیرد.

در ادامه، بازیکنان ذوب آهن برای جبران گل خورده  کاملا هجومی کار کردند، ولی فرصت های آنها به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقیقه اول وقت های اضافی نیمه دوم توسط وحید محمدزاده به گل تساوی رسیدند تا امتیازها بین ۲ تیم تقسیم شود.

در این دیدار برای ذوب آهن شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، دانیال مومنی، مجتبی حق دوست، میلاد جهانی تعویض با مهدی امینی دقیقه ۱۵ و دارکو بییدوف با هدایت سید مجتبی حسینی بازی کردند.

در تیم سایپا نیز کوروش ملکی، مجتبی لطفی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سیدابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی، امیرحسین حسین‌زاده، حسین مالکی، مهرداد حیدری و مجید علیاری  با سرمربیگری فراز کمالوند به میدان رفتند.

این دیدار را علی صفایی با کمک های رحیم حاجیلو و محمدعلی پورمتقی قضاوت کردند.

با این نتیجه تیم ذوب آهن ۲۳ امتیازی شد و در مکان چهاردهم قرار گرفت و تیم سایپا نیز با همین امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرقت.