شهر خبر

کنایه پرسپولیسی‌ها به مدافع استقلال/ باید شرخَر با چک سرتمرین بیاوریم تا ...

یکی از بازیکنان مطرح پرسپولیس به شوخی و جدی در ورزشگاه شهید کاظمی مدعی شد برای وصول مطالباتش از باشگاه باید شرخَر چک به دست سرتمرین تیمش بیاورد!

کنایه پرسپولیسی‌ها به مدافع استقلال/ باید شرخَر با چک سرتمرین بیاوریم تا ...
خبرورزشی -

این روزها باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی شدیدی روبرو شده و بازیکنان و مربیان این تیم نیز گلایه‌هایی مطرح کرده اند اما به نظر می رسد این صحبت بازیکن سرشناس پرسپولیس در تمرین تیمش طعنه به مدافع استقلال باشد.

چندی پیش و در آستانه بازی استقلال و پدیده مشهد، فردی که چک محمدحسین مرادمند را در اختیار دارد به اردوی آبی‌پوشان به هتل استقلال مراجعه کرد و خواستار بازداشت این بازیکن شد.

بعد از این اتفاق مرادمند قصد خروج از هتل را داشت چون مامور نیروی انتظامی با حکم جلب وارد اردوی آبی‌پوشان شده بود اما فرهاد مجیدی به محض اطلاع از این موضوع وارد عمل شد و با فردی که چک مرادمند را در اختیار داشت گفت‌وگو کرد.

سرمربی تیم استقلال از وی خواست تا چند روزی به مدافع تیمش فرصت بدهد و اگر او مطالباتش را پرداخت نکرد مجیدی خودش شخصا مطالبات وی را پرداخت خواهد کرد. بعد از این اتفاق فرد مورد نظر درخواست مجیدی را پذیرفت و مقرر شد چند روز دیگر برای دریافت مطالباتش اقدام کند.

این موضوع بلافاصله رسانه ای و با سروصدای زیادی در فضای مجازی روبرو شد و حالا به نظر می رسد صحبت بازیکن پرسپولیس در تمرین این تیم به نوعی اشاره یا طعنه به این موضوع بوده باشد.