شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#تهران#فوتبال

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

جدال حساس قعر جدول بدون برنده ماند/ سایپا تیم ١٠ نفره را نبرد

جدال حساس قعر جدول بدون برنده ماند/ سایپا تیم ١٠ نفره را نبرد

دیدار حساس و تعیین کننده تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با ۲۲ امتیاز در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار داشتند و کسب سه امتیاز آن می توانست وضعیت یکی از این دو تیم را بهبود ببخشد.

در شرایطی که هنوز بازی دقایق ابتدایی خود را سپری می کرد و دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش می گذاشتند، خروج شهاب گردان از دروازه و سرنگون کردن مهاجم سایپا اتفاقات عجیب و خبرسازی را رقم زد.

جدال حساس قعر جدول بدون برنده ماند/ سایپا تیم ١٠ نفره را نبرد

صحنه ای که منجر به خطای شهاب گردان و اخراج او شد

در دقیقه ۱۱ این دیدار شهاب گردان به قصد دفع توپ از محوطه جریمه خارج شد و در حالی که می خواست توپ را از مقابل پای مهاجم سایپا دور کند او را با خطا متوقف کرد که داور مسابقه ابتدا به او کارت زرد نشان داد که این تصمیم با اعتراض گسترده بازیکنان سایپا همراه شد.

لحظاتی بعد داور به سمت نیمکت ها رفت و پس از مشورت با داور چهارم به زمین برگشت و به شهاب گردان کارت قرمز داد. این تصمیم با واکنش عجیب دروازه بان باتجربه ذوب آهن همراه شد و او با حمله به سمت داور چهارم او را هل داد و در ادامه قصد زدن ناظر بازی را داشت که با وساطت نیمکت نشینان بعد از دقایقی شاخ و شانه کشیدن آرام شد.

جدال حساس قعر جدول بدون برنده ماند/ سایپا تیم ١٠ نفره را نبرد

بعد از این اتفاق که باعث دقایقی وقفه در جریان بازی شد، سایپا زمان بیشتری از بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و تلاش کرد با استفاده از یک بازیکن بیشتر دروازه میزبان را باز کند. با این در حال آخرین دقیقه نیمه اول که به خاطر وقت های تلف شده به ۵۲ رسید ذوب آهن می توانست به گل برسد که دروازه بان سایپا مانع شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم سایپا توانست در دقیقه ٥٩ گل برتری را به ثمر برساند و تا دقایق پایانی از گلش مراقبت کرد اما در دقایق پایانی ذوب آهن گل تساوی را به ثمر رساند.