شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نساجی#نفت#صنعت نفت

پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است/ نساجی انتحاری بازی می‌کند


پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است/ نساجی انتحاری بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: با کسب شش امتیاز در دو بازی قبل به ساحل آرامش رسیدیم اما برای بازی‌های اینده هم برنامه داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داست: خدا را شکر توانستیم در دو بازی خیلی خوب توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم. مطمئناً در ادامه راه این شش امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. ما به ساحل آرامش رسیدیم و ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد هم برنامه‌ریزی داریم تا با حداکثر توان ظاهر شویم.

وی افزود: قطعاً با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد و سه امتیاز فردا برای هر دو تیم در جدول مهم است. با آنالیزها و تمرینات خوبی که داشتیم امیدواریم بچه‌ها فردا باهوش و با تمرکز بازی کنند.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به اینکه در فضای مجازی صحبت‌هایی راجع به جدایی برخی بازیکنان مطرح می‌شود، گفت: واقعیت این است که بچه‌ها کمی از این بابت که ممکن است مصدومیت به سراغ‌شان بیاید،‌ نگران هستند. فوتبالیست‌ها در هفته‌های آخر باید نسبت به اول فصل به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشند. مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بچه‌ها زمان تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن اینکه ما هم در دو سه روز گذشته اعلام کردیم برنامه فصل آینده را هم آماده کردیم و طی چند روز آینده به باشگاه می‌دهیم.

 

پورموسوی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم صنعت نفت قوی داشته باشیم، باید با بازیکنان کنونی تمدید کنیم. شاکله تیم را حفظ کنیم و در نقل‌و‌انتقالات هم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و پنج، شش بازیکن جدید جذب کنیم. ان‌شاءالله در فصل بعد هم بتوانیم ایرادات را با همدلی برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ما در بازی قبل محمد سیدی را نداشتیم و خدا را شکر این بازی را داریم. حسین بغلانی هم خدا را شکر فردا داریم. با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیر تخصصی در دفاع بازی دادیم، کمی در بازی قبل مشکل داشتیم، ولی این مشکل را برطرف کردیم و فردا محمد طیبی را هم در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خاتمه گفت: شک نکنید ما در بازی خانگی و بیرون از خانه تلاش کردیم تا بهترین کیفیت را نشان دادیم و فردا هم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. ما حسین ساکی را هم برای بازی با نساجی در اختیار نداریم.

انتهای پیام/