به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت  در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران توسط یکی از اراذل  وا اوباش سطح دار پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود:پس از انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص مشخص شد این فرد شرور که از اراذل اواباش سطح دار پایتخت بوده و دارای سوابق متعددی همچون شرارت ،فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و.. می باشد پس از یک نزاع خونین با چند تن از ارا ذل و اوباش در یک رستوران در حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفا وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی صبح روز سیزدهم تیرماه این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات  موجود به بزه انتسابی اعتراف  کرد خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.