شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

حمله عجیب رضا نورمحمدی به استقلالی ها ؛ از ماجرای کتک کاری با هواداران تا کری خوانی

نورمحمدی : حریف تیم دوم پرسپولیس هم نمی‎‌شوند؛ فقط ادعا دارند ؛ بازیکنان استقلال هوادارانشان را کتک زدند

رضا نورمحمدی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : فدراسیون با استقلال و سپاهان مماشات می کند ، چگونه فرجی که مشت خورده دو جلسه محروم می شود‌.

رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس مدعی است خیلی‌ها بسیج شدند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این تیم قبل از بازی با فولاد و همچنین شایعه حمایت عوامل بیرونی از پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم در لیگ توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس در یک دیدار حساس باید به مصاف فولاد برود. این دیدار را چطور می‌بینی؟

رضا نورمحمدی گفت:

خب به نظرم نتایج پرسپولیس در این چند وقت عالی بوده و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ هستند. فولاد سخت ترین رقیب پرسپولیس تا پایان فصل است. فولاد هم تیم خوبی است و هم گرمای وحشتناک اهواز کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. اگر پرسپولیس بتواند ۳ امتیاز این دیدار را بگیرد گام بلندی به سوی قهرمانی برخواهد داشت و من امیدوارم این اتفاق بیفتد.

رقابت در صدر جدول خیلی حساس شده است. ادامه لیگ را چطور می‌بینی؟

رضا نورمحمدی گفت:

اواخر لیگ بازی‌ها سخت است و تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. همانطور که شما گفتی رقابت برای قهرمانی خیلی حساس است. من فکر می‌کنم سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است و تیم ما با بردن بازی‌هایش دیگر کاری به سایر تیم‌ها نخواهد داشت. البته باید بگویم کار به این راحتی نیست و اصلا جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. پرسپولیس ۵ فینال نفسگیر پیش رو دارد و نباید تیمی را دست کم بگیرد و یا مغرور شود.

طی روزهای اخیر دوباره عده ای موفقیت‌های پرسپولیس را به وزیر ربط دادند و می‌گویند پرسپولیس تیم خاص است. نظرت در این مورد چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

این دوستان تا خودشان در صدر هستند و نتیجه می‌گیرند همه چیز خوب است ولی تا نمی‌توانند بازی‌هایشان را ببرند و پرسپولیس نتیجه می‌گیرد می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. دیگر دوران این حرف‌های مسخره تمام شده و ما پرسپولیسی‌ها فقط به این جمله وزیر پرسپولیسی می‌خندیم. در زمین حریف ما نمی‌شوند چون قدرتش را ندارند در واقع من فکر می‌کنم تمام توانایی این دوستان در زبانشان خلاصه می‌شود چون به جای رقابت در زمین فقط غر می‌زنند و بهانه می‌گیرند. من فکر می‌کنم این عده برای خودشیرینی بین هوادارانشان این حرف‌ها را می‌زنند. این افراد یا تیم‌ها حریف تیم دوم پرسپولیس هم نمی‌شوند ولی تا دلتان بخواهد ادعا دارند. اگر به جای حرف زدن در مورد پرسپولیس روی تیم خودشان تمرکز می‌کردند الان اوضاع تیمشان خیلی بهتر بود.

بعضی از تیم‌ها پرسپولیس را متهم می‌کنند که از داوری سود می‌برد. نظرت در این مورد چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

اشتباهات داوری تا وی ای آر نیاید وجود دارد و نمی‌شود کاری کرد. اشتباهات داوری همیشه بوده و الان هم هست. در ضمن اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد و اینطور نیست که فقط پرسپولیس سود کرده باشد و دیگران متضرر شدند. تیم‌هایی در مورد اشتباهات داوری حرف می‌زنند که آدم خنده اش می‌گیرد چون خود این تیم‌ها هر فصل بیشترین سود را از داوری می‌برند. دوران این حرف‌ها تمام شده و بهتر است دوستان روی تیم خودشان تمرکز کنند تا بتوانند هوادارانشان را خوشحال کنند.

طی روزهای اخیر کلیپی از محمد حسین کنعانی زادگان منتشر شد و بعضی‌ها مدعی شدند او به استقلالی‌ها توهین کرده است. نظرت چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

من کلیپ را دیدم و متوجه نشدم محمد حسین توهین کرد یا خیر. ما موافق توهین نیستیم و اگر بازیکن ما این کار را انجام داده اشتباه کرده است. من کنعانی را می‌شناسم جوان خوبی است و فکر نمی‌کنم اهل توهین به تیم رقیب و هوادارانش باشد.

ولی کمیته اخلاق کنعانی زادگان را برای ارائه توضیحات دعوت کرد و این نشان می‌دهد احتمال محرومیت او وجود دارد.

رضا نورمحمدی گفت:

آنها هر کاری می‌کنند تا پرسپولیس را اذیت کنند. من فکر می‌کنم دوستان به هر راهی متوسل می‌شوند تا چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند ولی مطمئن باشید موفق نمی‌شوند. این دوستانی که در این مقطع حساس می‌خواهند محمد حسین را محروم کنند آن موقعی که بازیکنان استقلال در فرودگاه هوادارانشان را کتک زدند کجا بودند؟ چرا آن‌ها را محروم نکردند. طرف آمده با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس حمله کرده و او را از ورود به استادیوم محروم می‌کنند. واقعا خنده دار است و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.