شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#غرب تهران

دستگیری پزشک جراح پلاستیک قلابی معروف در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی انجام داده بود، خبر داد و گفت: در این رابطه همدست متهم نیز دستگیر و تعدادی مهرهای جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد.

دستگیری پزشک جراح پلاستیک قلابی معروف در غرب تهران

به گزارش منیبان؛ سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از اوایل خرداد امسال 4 پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع "پزشکی قلابی" طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

او عنوان کرد: طبق اظهارات شاکیان  که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی و با  جراحی پلاستیک گوش و بینی و  کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس کلینیک متهم  را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز کرد:  پس از هماهنگی های قضائی متهم   که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیکش  داشت، بازداشت شد.

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم 34 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی های پلیسی  همدست متهم نیز   شناسایی و دستگیر شد.

سردار لطفی اضافه کرد:  در بازرسی از کلینک متهم  ۹۴ مهر قلابی مربوط به  دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و 8 تیر جنگی کشف شد.

به گفته سردار لطفی تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده  ادامه دارد.