به گزارش برنا، محرم نویدکیا پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی حساسی مثل هفته‌های گذشته داریم. دیگر همه بازی‌ها حساس هستند و هیچ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داشته باشیم و باید تلاش کنیم که همه امتیازات را کسب کنیم و تا روز آخر به رقابت‌مان ادامه دهیم. بازی مهمی است و پیکان بازیکنان و کادر مربیگری خیلی خوبی دارد. بازیکنان جوانی دارد که انگیزه زیادی دارند.

او ادامه داد: در نیم فصل اول هم به سختی پیکان را شکست دادیم و روز سختی داشتیم. می‌دانیم که اگر تمرکز کافی و صددرصدی نداشته باشیم، نمی‌توانیم امتیاز بگیریم. باید راهکارهای بهتری داشته باشیم چون می‌دانیم پیکان از لحاظ دفاعی بسیار قوی است و به هر تیمی شانس گل نمی‌دهد. این مشکلات را داریم و باید با دیدگاه بهتری وارد زمین شویم تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: بازی بسیار سختی است و امیدوارم با کمک همدیگر امتیازات لازم را بگیریم و همچنان در رقابت باقی بمانیم. درباره محرومان‌مان هم باید بگویم خلعتبری، محبی و کریمی به خاطر اخطارهایی که در بازی‌ گذشته گرفتند، محرومند اما بقیه بازیکنان هستند و مشکلی وجود ندارد. همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.