شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#گیلان

سازمان بنادر: تکمیل بندر چمخاله نیازمند کمک مسئولان استانی است


سازمان بنادر: تکمیل بندر چمخاله نیازمند کمک مسئولان استانی است

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بر اساس برنامه تدوین شده تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله مستلزم هم‌افزایی و هماهنگی مسئولان گیلان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا الله‌یار اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در منطقه وجود دارد، بندر چمخاله به عنوان بندر نمونه گردشگری می‌تواند، مبنای مناسبی در جهت توسعه گردشگری و تفریحی دریایی در دریای خزر باشد.

وی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی زیرساخت بندر تفریحی گردشگری چمخاله، افزود: رفع موانع، مشکلات و به خصوص تامین مصالح مورد نیاز پروژه یاد شده ضروری است که خوشبختانه در نشست مشترک با مسولان استان این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه افق روشنی برای بندر چمخاله متصور هستیم، تصریح کرد: هم‌افزایی و هماهنگی بین ارکان پروژه کمک کند که این بندر با سرعت بیشتری تکمیل و آماده شود. 

ایجاد 300 متر مسیر سنگی برای رسیدن به پل و عرشه، ساخت موج شکن در عمق 5 متری با در نظر گرفتن وضعیت جریان گردش آب دریا و مسائل محیط زیستی، ایجاد دو دستک موج شکن در فاصله 400 متری از ساحل برای استحصال دو هکتار و ساخت حوضچه چهار هکتاری برای ورزش های آبی، دریایی و قایقرانی و سایر تفریحات دریایی از جمله اقدامات انجام شده در بندر چمخاله است.

انتهای پیام/