شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#ارتش#عراق#ارتش عراق

داعش به ارتش عراق ضربه وارد کرد!+جزییات

رسانه‌ها از زخمی شدن تعدادی از سربازان ارتش عراق در پی حمله داعش به یک ایست و بازرسی در استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.

داعش به ارتش عراق ضربه وارد کرد!+جزییات

به گزارش منیبان، شبکه روسیه الیوم امروز (یکشنبه) به نقل از خبرنگار خود در عراق اضافه کرد: حمله نیروهای داعش به یک ایست و بازرسی متعلق به ارتش عراق در حومه هیت در استان الانبار صورت گرفت و در پی آن شماری از نیروهای ارتش عراق زخمی شدند.  

بر اساس اعلام این شبکه روسی، ارتش عراق به حمله گروه داعش پاسخ داده است.   

رسانه‌ها از تعداد زخمی و کشته‌های احتمالی طرفین خبری منتشر نکرده‌اند.  

رسانه‌های عراقی صبح امروز نیز به نقل از یک منبع امنیتی از حمله داعش به  یگانی از ارتش عراق در جنوب شرق موصل مرکز استان نینوا خبر دادند و افزودند که در پی این حمله سه نیروی ارتش زخمی شدند. 

این منبع افزود: عناصر مسلح داعش به یگانی از لشگر ۱۴ پیاده ارتش در حوزه استحفاظی اداری ناحیه «قراج» نزدیک روستای «خازر» بین دو استان کرکوک و نینوا در جنوب شرق موصل حمله کردند و درگیری مسلحانه آغاز شد. نیروی پشتیبانی از راه رسید و به تعقیب داعشی‌ها پرداخت اما انفجار بمب کنار جاده‌ای باعث زخمی شدن سه عضو ارتش عراق شد. 

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.