شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ژاپن#نتایج#لیگ قهرمانان

نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا| صعود نماینده ژاپن قطعی شد

دیدارهای مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در دو گروه برگزار شد که نهایت نماینده ژاپن توانست صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا| صعود نماینده ژاپن قطعی شد

مسابقات گروه G و H لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (سیزدهم تیر) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه G

راچابوری ۰ - ۰ پوهانگ استیلرز

دیدار تیم‌های راچابوری تایلند و پوهانگ استیلرز کره جنوبی از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ناگویا گرامپوس ۲ - ۱ جوهور دارالتعظیم

دیدار تیم‌های ناگویا گرامپوس ژاپن و جوهور دارالتعظیم مالزی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود نماینده ژاپن به پایان رسید. گل های ناگویا را ماتیوس و هیروکی آبه در دقایق ۳ و ۲۹ به ثمر رساندند. زننده گل جوهور هم سیفولله بود.

با این نتایج ناگویا با ۱۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد. پوهانگ استیلرز هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین تیم های جوهور و راچابوری با سه و یک امتیاز در ده سوم و چهارم قرار دارند.

گروه H

تامپینس روورز ۰ - ۴ چونبوک موتورز

دیدار تیم های تامپینس روورز سنگاپور و چونبوک موتورز کره جنوبی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود چونبوک به پایان رسید. گل های این بازی را ایلیوتسنکو (دوبار)، کابرال و مودو بارو به ثمر رساندند.

گامبا اوزاکا ۱ - ۱ چیانگرای

دیدار تیم های گامبا اوزاکا ژاپن و چیانگرای تایلند از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتایج چونبوک با ۱۰ امتیاز در رده اول، گامبا اوزاکا با شش امتیاز در رده دوم و چیانگرای با پنج امیاز در رده سوم قرار گرفتند تامپینس هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 

منبع: ايسنا