به گزارش پایگاه خبری نشان :

زورگیری مسلحانه از زنان کهنسال سرانجام پرونده اش بسته شد. زورگیری مسلحانه به این شکل بود که 4 زورگیر مسلح خانه زنان تنها را شناسایی کرده و با چاقو به خانه آنها حمله ور می شدند و زنان مسن را با تهدید ترسانده و اموال با ارزش شان را به سرقت می بردند که بازداشت شدند.

سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره زورگیری مسلحانه و سرقت طلا از زنان کهنسال در شهرستان "چادگان"موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد سارقان، چهار نفر از اهالی شهرستان هستند که شبانه وارد منزل زنان کهنسال شده و با تهدید سلاح سرد طلاهای آنان را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با یک اقدام هوشمندانه ردپای دو تن از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان به دست آمد و کارآگاهان در یک عملیات منسجم و هماهنگ آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان گفت: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به دو فقره سرقت مذکور با همدستی دو فرد سابقه دار دیگر اعتراف کردند که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر چهار نفر با اعتراف صریح به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.