شهرخبر

خط قرمز آلکنو روی نام قائمی، سعادت و وادی

والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید.

به گزارش مشرق، با اعلام ولادیمیر آلکنو، تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو تمرینات خود را از شنبه دوازدهم تیرماه با حضور ۱۹ بازیکن آغاز کرد. فهرست بازیکنان فراخوانده شده از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی المپیکی ایران عبارت است از:

سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، مهدی مرندی، آرمان صالحی. همچنین مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی در تمرینات تیم ملی حاضر شدند تا شرایط فنی و فیزیکی پس از دوران مصدومیتشان از سوی کادر فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

ولادیمیر آلکنو امروز در تمرین نوبت عصر ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و روی نام سه بازیکن یعنی فرهاد قائمی، بردیا سعادت و محمدطاهر وادی خط قرمز کشید تا ترکیب تیم ملی برای اعزام به المپیک بیش از پیش مشخص شود.

قائمی در شرایطی از اردوی تیم ملی خارج خواهد شد که چندی پیش از حضور در بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود و با دعوت فدراسیون یک بار دیگر در اردوها حاضر شده بود.

مهلت قانونی ارسال اسامی ۱۲ بازیکن تیم‌های والیبال حاضر در بازی‌های المپیک پانزدهم تیرماه به پایان می‌رسد و از این تاریخ تا آغاز بازی‌ها تیم‌ها فرصت ایجاد دو تغییر پزشکی در لیست ۱۲ نفره خود خواهند داشت.

منبع: فارس