شهر خبر

آخرین خبر از بمب نقل و انتقالات ؛ ستاره محبوب مجیدی بالاخره استقلالی می شود ؟

سنگ ۲.۴ میلیاردی جلوی پای امین قاسمی نژاد برای جدایی از پدیده

امین قاسمی نژاد برای جدایی از تیم پدیده مشهد در نقل و انتقالات تابستانی مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون به این تیم مشهدی پرداخت کند.

امین قاسمی نژاد برای جدایی از تیم پدیده مشهد در نقل و انتقالات تابستانی مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون به این تیم مشهدی پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین قاسمی نژاد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای جدایی از پدیده تصمیمش را گرفته بود، دو بار به باشگاه استقلال رفت اما در شرایطی که به نظر می‌رسید حضور او در استقلال نهایی شده، این بازیکن به خاطر عدم توافق دو باشگاه بر سر نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش و چکی که از نظر باشگاه شهرخودرو مشکل دار بود، در مشهد ماندنی شد.

قاسمی‌نژاد که همه در جریان علاقه او به استقلال هستند، برای جدایی از پدیده و پیوستن به تیم مورد علاقه‌اش، باید با باشگاه مشهدی به توافق برسد.
در مورد قاسمی نژاد شنیده می‌شود که او در نیم فصل لیگ نوزدهم قراردادی دو و نیم ساله با تیم مشهدی امضا کرده و اگر بخواهد در نقل و انتقالات تابستانی از پدیده جدا شود باید تمام پولی که در یک و نیم فصل اخیر دریافت کرده را به این تیم بازگرداند تا باشگاه با جدایی‌اش موافقت کند. قاسمی نژاد در یک و نیم فصل اخیر رقمی حدودی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از پدیده دریافتی داشته است و برای فعال کردن بند جدایی باید این رقم را به باشگاهش بازگرداند.
باشگاه استقلال پیش از تغییر و تحولات هیات مدیره به امین قاسمی نژاد قول داده بود برای فصل بعد پول رضایتنامه‌اش را بپردازد. باید دید آیا هیات مدیره جدید روی قول هیات مدیره سابق می‌ماند یا اتفاق دیگری می‌افتد.