شهرخبر

پسر اسیدپاش پدر و برادر 3 ساله اش را سوزاند

کدخبر: 423816
اقتصاد نیوز : عامل اسیدپاشی در ملایر دستگیر شد این عامل اسیدپاش پدر جوان و پسر ۳ ساله را مصدوم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از رکنا،  اسیدپاشی در ملایر که روز گذشته رخ داده بود عامل اسیدپاشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت سپس این عامل اسیدپاشی دستگیر شد. عامل اسیدپاشی روز گذشته علت اصلی را اختلاف با پدر اعلام کرد. عامل اسیدپاشی پسر خانواده بوددادستان شهرستان ملایر گفت: عامل اسید پاشی به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی با پدرش اقدام به اسید پاشی کرده و به‌طور تصادفی به‌دلیل همراه بودن فرزند خردسال همراه این پدر، کودک سه ساله نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

مسلم سلگی در مورد علت اسید پاشی که در تاریخ ۱۰ تیر ماه در ملایر اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: شخصی به‌دلیل اختلافات شخصی و مالی با پدرش به محل سکونت پدر مراجعه و اقدام به اسیدپاشی می‌کند.

پسر کینه ای با اسید پدر و برادرش را سوزاند

سلگی با بیان اینکه پدر از وجود این فرزند درب منزل بی‌اطلاع بوده و هنگام بیرون آمدن فرزند خردسالش را به همراه داشته است، گفت: هنگام اسید پاشی، به‌صورت تصادفی اسید به‌صورت کودک سه ساله نیز پاشیده شده و از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

وی به سوختگی این پدر از ناحیه شکم و پهلو اشاره و خاطرنشان کرد: هر دو مصدوم برای درمان به تهران فرستاده شدند و طبق اخبار دریافتی، خوشبختانه وضعیت جسمانی وخیمی ندارند.

دادستان شهرستان ملایر در ادامه بیان کرد: عامل این اسیدپاشی بلافاصله دستگیر شد و در حال حاضر با قرار قاضی در بازداشت به سر می‌برد تا تعیین تکلیف شود.