شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماشین‌سازی

نورمحمدی: فشار وحشتناکی روی مس وجود داشت/ ماشین‌سازی را دست‌کم بگیریم ضربه می‌خوریم


نورمحمدی: فشار وحشتناکی روی مس وجود داشت/ ماشین‌سازی را دست‌کم بگیریم ضربه می‌خوریم

مدافع میانی تیم مس رفسنجان اعتقاد دارد،‌ اگر این تیم در بازی هفته جاری تیم ماشین‌سازی را دست‌کم بگیرد،‌ ضربه خواهد خورد.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: ما در شروع بازی یک گل بد خوردیم و این گل به تیم ما شوک داد. همین گل بد باعث شد نیمه اول را از دست بدهیم. در بین دو نیمه محمد ربیعی با بازیکنان صحبت کرد و خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم تیم برتر زمین بوده و جریان بازی را در اختیار داشته باشیم. بعد از رسیدن به گل اول در دقیقه 94، تمام تیم انگیزه داشتند که به گل دوم برسیم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم.

وی با اشاره به شرایطی که مس در هفته‌های گذشته داشته است، تصریح کرد: ما در چند بازی نتیجه نگرفتیم، ولی اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم باید بگویم فقط مقابل سپاهان نمایش بدی داشتیم. متأسفانه بابت این نتایج فشار وحشتناکی روی مس وجود داشت، ولی خدا را شکر از این فشار بیرون آمدیم. تمام هدف ما این است که نتایج چند هفته گذشته را جبران کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی خوب امتیاز بگیریم.

 

مدافع میانی تیم مس رفسنجان در مورد بازی بعدی تیمش مقابل ماشین‌سازی و اینکه شاید یک برد دیگر در انتظار آنها باشد، اظهار داشت: ما به هیچ عنوان بازی آسانی نخواهیم داشت و اگر ماشین‌سازی را دست‌کم بگیریم قطعاً ضربه خواهیم خورد. شما دیدید که سپاهان در بازی با ماشین‌سازی چگونه به پیروزی رسید و کار این تیم واقعاً برای گرفتن سه امتیاز سخت شده بود. ما باید فوتبال محکمی را ارائه کنیم تا بتوانیم ماشین‌سازی را هم شکست دهیم.

انتهای پیام/