شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

انتخاب داوران تهرانی برای بازی تیم تهرانی؛

واکنش مدیر عامل قشقایی شیراز برای تغییر داوران یک روز قبل از بازی

واکنش مدیر عامل قشقایی شیراز برای تغییر داوران یک روز قبل از بازی

شیراز - مدیرعامل تیم شهدای قشقایی گفت: انتخاب داوران تهرانی بازی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در مقابل تیم بادران تهران در حالیکه نتیجه این بازی برای دیگر تیم ها مهم است جای تعجب دارد.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز در خصوص تغییر ناگهانی داوران دیدار حساس تیم‌های قشقایی و بادران به خبرنگار مهر گفت: استفاده از داور تهرانی در دیداری که یک طرف آن نماینده تهران است شبهه برانگیز است.

اشکان نجف پور افزود: بر اساس نامه رسمی فدراسیون فوتبال، قرار بود قضاوت دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و بادران تهران برعهده اشکان خورشیدی از مازندران باشد که دیشب متوجه شدیم قضاوت به محمدحسین ترابیان از تهران سپرده شده است.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی ادامه داد: با توجه به حساسیت فوق العاده این دیدار و در شرایطی که موضوعات مختلفی ازجمله تبانی در فوتبال کشور مطرح می‌شود، فدراسیون فوتبال با این روش انتخاب داوران، باعث ایجاد تنش و حساسیت بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های شهدای قشقایی و بادران تهران از هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۲۰ و ۳۰ امروز یکشنبه با قضاوت ۴ داور از استان‌های تهران و البرز در ورزشگاه پارس شیراز آغاز می‌شود.