به گزارش برنا، محدثه ذلفی که در بازى اول نوجوانان برابر افغانستان توانست دو گل به ثمر برساند، درباره این دیدار گفت: مسابقه بسیار خوب و پرفشارى براى تیم ما بود و حریف هم انگیزه زیادى داشت. شناخت کافی از این تیم نداشتیم و افغانستان خیلی خوب برابر ما ظاهر شد. فشار زیادی روی تیم بود بعد از دو سال در یک بازی رسمی شرکت کردیم. تمام بازیکنان سعی خود را کردند که بهترین نتیجه را کسب کنند و خواسته هاى کادر فنى را در زمین بازی پیاده کنند.

وی با اشاره به حضور خود در مسابقات زیر 20 سال کافا اظهار داشت: در مسابقات جوانان کافا که ماه قبل در تاجیکستان برگزار شد، همراه تیم بودم و در مسابقات زیر 17 سال دختران ایران به عنوان کاپیتان حضور دارم. امیدوارم این تیم در تورنمنت کافا به هماهنگى و نظم مورد نظر کادر فنى برسد. بدون شک ملی پوشان با انگیزه کسب نتیجه پیروزی وارد میدان خواهند شد.

ذلفی درخصوص تیم ازبکستان گفت: بازى دوم را فردا (دوشنبه 14 تیرماه) مقابل ازبکستان انجام مى دهیم که شناخت خوبى از این تیم داریم و مى دانیم حریف قدرتمندى هستند. شاید آنها از ما بیشتر کار کرده باشند، اما این دلیل قانع کننده ای برای پیروزی شان نیست.