شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##جنایات#هولناک#آمریکایی#غیرقابل#شمارش#است

جنایات هولناک آمریکایی ها غیرقابل شمارش است

معاون اول دادستان کل کشور گفت: تاریخ به اثبات رسانده است که وحشی تر، فاسدتر و بی آبروتر از دولت آمریکا وجود ندارد و ما وظیفه داریم چهره واقعی و جنایت های هولناک آنها علیه مردم ایران، مردم جهان و مردم خودشان را افشا کنیم.

جنایات هولناک آمریکایی ها غیرقابل شمارش است

به گزارش منیبان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی عصر شنبه در "سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری" در قم گفت: اقدامات تروریستی آمریکایی ها و ایادی آنها علیه ملت غیور ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعالیم ارزنده اسلام برای تمامی لحظات زندگی و حیات فردی و اجتماعی بشریت نظام جامع و کاملی طراحی کرده است، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) با وجود خفقان شدید حکومت های جور علیه ایشان، اما همواره معتقد به حیات اجتماعی بوده و به تعلیم و تربیت انسان ها اقدام می کردند.

معاون دادستان کل کشور از تلاش برخی افراد برای تطهیر چهره ناپاک آمریکایی ها انتقاد کرد و گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" هیچگاه نباید فراموش شده و باید نسل به نسل به آیندگان منتقل شود، زیرا در اقصی نقاط جهان هرکجا جنایتی علیه بشریت صورت می پذیرد، دست جنایتکار آمریکایی ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم دیده می شود.

وی با اشاره به صدها هزار انسان بی گناه که در کشورهای مختلف توسط آمریکایی ها به طرز فجیع به قتل رسیده، آواره شده و یا شکنجه شده اند، تصریح کرد: آنها حتی به سرخ پوستان بومی آمریکا هم رحم نکرده و از ۱۰۰ میلیون نفر جمعیت آنها، اکنون کمتر از ۲۰۰ هزار نفر باقی مانده است و حقیقتا نمی توانیم اسم «انسان» را بر روی آنها بگذاریم.

موسوی با اشاره به انجام آزمایشات دارویی بر روی برده ها و رنگین پوستان آمریکا، گفت: با این حجم از جنایات وحشتناک، آنها خود را مدافع حقوق بشر می دانند، در حالی که مسؤول تمامی جنایت ها، فسادها و تباهی ها در سراسر جهان هستند و امروز در تمامی کشورها که رد جنایات آنها مشهود است، چهره بسیار منفوری دارند.

وی با بیان اینکه آینده از آن اسلام است و جبهه کفر و استکبار به زودی رو به زوال رفته و نابود می شود، اظهار داشت: نیروهای نظامی کشورمان با اقتدار پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ها را سرنگون می کند، اما چون با آن جنایتکاران متفاوت هستند، هواپیمای مسافربری را نشانه نمی گیرند و همین چهره انسانی و انقلابی به سرعت در حال رشد و نمو است.

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز جوانان اماراتی و عربستانی هم از این همه ذلت و تحقیر سران کشورهای خود توسط آمریکایی ها بیزار شده اند، خاطرنشان کرد: جوانان جبهه مقاومت در برابر آمریکای جنایتکار ایستاده اند و سیلی محکمتری را در آینده ای نزدیک به آنها و ایادیشان خواهند زد و همه شاهد عزت و عظمت اسلام و انقلاب خواهیم بود.

سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری عصر شنبه با حضور جمعی از اندیشمندان و صاحبنظران از کشورمان و دیگر کشورها در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.