شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جدید

شکایت جدید علیه پرسپولیس ؛ مهدی رسول پناه باز هم برای سرخ ها دردسرساز شد

امیرساعد وکیل ، جدیدترین شاکی پرسپولیس از دوران رسول پناه

امیرساعد وکیل جدیدترین شاکی پرسپولیس است که در دوران رسول پناه هزینه های شکایات باشگاه به دادگاه CAS را به جای پرداخت کرده است .

امیرساعد وکیل جدیدترین شاکی پرسپولیس است که در دوران رسول پناه هزینه های شکایات باشگاه به دادگاه CAS را به جای باشگاه پرداخت کرده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرساعد وکیل که پس از مشکلات به وجود آمده برای خواجه وند معاون حقوقی سابق پرسپولیس جانشین او شد حالا در آستانه شکایت از این باشگاه قرار دارد.

امیرساعد وکیل پس از اینکه با مدیران پرسپولیس دچار اختلاف نظر شد به مسولان باشگاه یک فرصت ۱۰ روزه داد تا در این مدت تکلیف مطالبات او را مشخص کرده تا درنهایت او بتواند به همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

ظاهرا مدیران پرسپولیس چندان به این موضوع اهمیتی ندادند و اولتیماتوم مشاور حقوقی باشگاه را جدی نگرفتند و موضوع به‌جایی رسید که وکیل رسما از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا داد و در روزهایی که قرمزها درگیر پرونده‌های مختلفی در مجامع قضایی داخلی و خارجی بودند، ایمان حسین پور را به عنوان معاونت حقوقی جانشین او کردند.
یکی از مشکلاتی که امیرساعد وکیل با باشگاه پرسپولیس داشت، این بود که او عقیده داشت مدیران باشگاه به پرونده‌هایی که تحت‌هدایت او قرار داشتند بی تفاوت بوده اند و البته مدیران پرسپولیس چنین عقیده ای نداشتند.
وکیل پس از استعفایش اعلام کرد که مجبور بوده بسیاری از موارد را به تنهایی پیش ببرد. در این باره یکی از نزدیکان باشگاه گفت:

“وکیل باشگاه در طول این مدت که کارهای حقوقی را پیش می‌برد، هیچ‌دریافتی مالی‌ای از باشگاه نداشت و همین موضوع باعث شد او رفته‌رفته دلسرد شود  استعفا بدهد.”

در این خصوص شنیده می‌شود که وکیل درطول این مدت مبالغی را هم برای پرونده‌های مختلف و ارسال آن به فیفا و دیوان عدالت ورزش از جیب خود پرداخت کرده که حتی این پول‌ها هم توسط باشگاه به او بازگردانده نشده است. کاری که در باشگاه استقلال هم شاهد آن بودیم و علی خطیر معاون ورزشی اسبق باشگاه استقلال در برخی پرونده ها از جیبش پول ثبت دفاعیات و لوایح در دادگاه کاس را می داد و البته معاون اسبق باشگاه استقلال هم مثل امیرساعد وکیل هنوز نتوانسته پولش را از باشگاه استقلال بگیرد.
در هر حال امیرساعد وکیل از زمان حضور مهدی رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس اداره برخی از پرونده‌ها را برعهده گرفت و همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرد. بعد از تغییر و تحولات در باشگاه و حضور جعفر سمیعی در سمت مدیرعاملی باشگاه، پس از مدتی وکیل از سمت خود کنار رفت تا تغییر و تحولاتی در بخش حقوقی این باشگاه صورت پذیرد.
گفته می شود از زمان جدایی ساعد وکیل از جمع قرمزها او چندین بار به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش اولتیماتوم داده است اما بعد از اخطارهای وکیل به باشگاه برای تعیین‌تکلیف مطالباتش، مدیران قرمزها اقدامی برای حل این مشکل انجام نداده اند تا بالاخره مشاور حقوقی این باشگاه با ارسال اظهارنامه برای این باشگاه خواستار روشن شدن وضعیت مطالباتش شود. احتمالا گام بعدی وکیل، ثبت شکایت رسمی از باشگاه پرسپولیس باشد.