هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: آنچه که تجربه یکساله ما در مجلس می گوید این است که بزرگترین مشکلی که ما در کشور داریم رابطه مالی غلط است. رابطه مالی غلط مشکلات زیادی را برای ما بوجود آورده و کشور را زمین گیر کرده است. این یک نکته است که باید در زمینه های مختلف بتوانیم رابطه مالی را تصحیح کنیم. 

 او ادامه داد: همه معتقدند اختصاص ارز 4200 تومانی کار غلطی است دولت هم نظرش همین است. سال قبل معاون اول رئیس جمهور نامه ای خطاب به رهبری نوشته بودند که ما ارز 4200 تومانی را حذف می کنیم ولی اجازه بدهید که با یک مدیریتی باشد؛ خود ارز 4200 تومانی خسارت آفرین است. اولین اقدام این است که دولت سیزدهم رابطه مالی غلط را تغییر بدهد و اصلاح کند.

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به موضوع ثروت آفرینی گفت: ثروت آفرینی که در حال حاضر داریم کم است و باید آن را بیشتر کنیم مخصوصا در پتروشیمی.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم گفت: سومین مورد این است که امکانات اقتصادی زیادی در کشور داریم که بر روی زمین مانده است؛  خیلی ساختمان و باغ داریم اگر این امکاناتی که روی زمین باقی مانده و اینها را به امان خدا رها کردیم، در کشور جمع زده و استفاده بهینه از آن انجام دهیم بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: نکته چهارم این است که همه اینها منوط به این است که دولت سیزدهم مجری و مدیر خوبی داشته باشد و راهکار بلد باشد بدون اینکه اتهامی برایش بوجود بیاید و بدون اینکه فسادی اتفاق بیفتد، بتواند از امکانات کشور استفاده کند.  6