شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داور

قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

مدیر باشگاه قشقایی نسبت به تغییر ناگهانی داور دیدار حساس این تیم با بادران تهران واکنش نشان داده و این تصمیم را شبهه برانگیز خواند.

ایسنا/فارس مدیر باشگاه قشقایی نسبت به تغییر ناگهانی داور دیدار حساس این تیم با بادران تهران واکنش نشان داده و این تصمیم را شبهه برانگیز خواند.

تیم های فوتبال قشقایی شیراز و بادران تهران، شامگاه یکشنبه ۱۳ تیرماه دیداری را در ورزشگاه پارس برگزار می کنند که امتیازاتش برای هر یک از آنها کاملا حائز اهمیت است و می تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.

اشکان نجف پور، مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز، نسبت به تغییر داور مسابقه این تیم و قضاوت دیدار توسط داورانی از استان تهران و البرز، اعتراض دارد.

نجف پور در این خصوص به ایسنا گفت: ما در تمام نقاط کشور داوران بزرگ و خوبی داریم که توانایی قضاوت چنین رقابت حساسی را دارند، اما سوال ما این است که چرا باید یک داور تهرانی برای مسابقه ما مقابل یک تیم تهرانی انتخاب شود؟ این در حالیست که سه روز پیش، اسامی داوران به طور رسمی اعلام شده بود و نام آقای اشکان خورشیدی از استان مازندران به عنوان داور وسط این مسابقه درج شده بود.

وی افزود: اگر این اتفاق برعکس شده بود و داوران شیرازی برای قضاوت این مسابقه انتخاب می شدند، واکنش مسئولان تیم بادران چگونه بود؟ آیا زیر بار چنین تصمیمی می رفتند؟ این اتفاقات شبهه برانگیز است، آن هم برای مسابقه ای که یک تیم برای صعود تلاش می کند و دیگری تیم برای بقا می جنگد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی گفت: حتی انتخاب کمک داورانی از استان البرز برای قضاوت دیدار یک تیم تهرانی، عُرف نیست و شائبه ایجاد می کند، اما حالا علاوه بر اینکه داور وسط تهرانی است، هر دو کمک داور و همچنین داور چهارم این مسابقه از استان البرز انتخاب شده اند. حالا دیگر کار از کار گذشته و ما توانایی تغییر داوران را نداریم، اما امیدواریم قضاوت این مسابقه عادلانه باشد تا خدای نکرده، بیش از این به شک و شبهه ها دامن زده نشود.  

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی پیش از آغاز مسابقات هفته سی و دوم با دو امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط، در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. بادران نیز تیم دوم جدول است و برای تثبیت جایگاه خود و صعود به لیگ برتر، نیاز به پیروزی در سه مسابقه آینده خواهد داشت.

انتهای پیام