شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

جهاد اسلامی:

جنبش های مقاومت سرمایه اصلی فلسطین و امت اسلامی هستند

جنبش های مقاومت سرمایه اصلی فلسطین و امت اسلامی هستند

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی از جنبش های مبارز و مقاومت به عنوان سرمایه اصلی و معنوی ملت فلسطین و امت اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی از جنبش های مقاومت به عنوان سرمایه معنوی و اصلی ملت فلسطین و امت اسلامی یاد کرد.

«یوسف الحساینه» در صفحه فیسبوک خود نوشت: تنها راه وحدت ملی گفتگو و مشارکت بین تمام طرف ها در راستای تعامل با مرحله کنونی به عنوان مرحله آزادسازی ملی است و باید به حقوق ملی و اصول غیرقابل انکار و تدوین مجدد مرجعیت ملی و سازگار کردن آن با مرحله آزادسازی و هدایت به سمت این هدف استناد گردد.

وی افزود: این امر نیازمند این است که به سراب راهکارهای مبتنی بر سازش با دشمن دل نبندیم چرا که تمام تجربیات و داده ها نشان می دهد که آن یک رژیم اشغالگر است و بزرگترین و خطرناکترین چالشی است که طرح ملی در حال حاضر و آینده با آن مواجه است که هدفش اجرای سیاست سیطره بر تمام فلسطین و کوچاندن فلسطینی ها است.

الحساینه تاکید کرد: ملت ما می تواند با وحدت و مقاومت به پیروزی دست یابد و ایجاد مشارکت حقیقی برای تمام مولفه های طرح ملی کوتاهترین راه برای تحقق خواسته های ملی و رهایی از اشغالگری است.