شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یارانه#جدید#مشتریان#بانک

خبر جدید از واریز یارانه معیشتی / مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟

بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین سه روز قبل واریز شده اما یارانه مشتریان بانک سپه هنوز پرداخت نشده است. قرار بود مشتریان این بانک امروز یارانه خود را بگیرند، آیا واریزی انجام شد؟

خبر جدید از واریز یارانه معیشتی / مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟

به گزارش منیبان، بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین در روز پنجشنبه ۱۰ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، پس از گذشت سه روز از انجام این واریزی هنوز گروهی از مردم که از مشتریان بانک سپه هستند یارانه این ماه را دریافت نکرده‌اند.

روز گذشته بسیاری از عدم دریافت این یارانه گفتند، پیگیری‌ها از بانک سپه نیز حاکی از این بود که فایل ارسالی واریز یارانه بانک سپه به مشکل خورده. اما قرار بود یارانه مشمولان امروز واریز می‌شود.

در واقع بانک سپه روز گذشته گفته است که روز شنبه صبح یارانه مشتریان خود را واریز می‌کند اما به آن عمل نکرده است. پیگیری‌های مجدد تجارت‌نیوز در امروز حاکی از این است که یارانه معیشتی را امشب واریز می‌کند.

بانک سپه شماره ۱۵۵۷ را برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان خود اعلام کرده، اپراتور این سامانه تلفنی می‌گوید علت واریز نشدن یارانه معیشتی ماه جاری در فایلی است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای ما ارسال کرده. یعنی فایل واریزی تیر ماه بانک سپه مشکل داشته که یارانه واریز نشده است./ تجارت نیوز