شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جنوب تهران#کشف#کیلو#تریاک

کشف 83 کیلو تریاک در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری 2 سوداگر و کشف 83کیلو و 500گرم تریاک از متهمان خبر داد.

کشف 83 کیلو تریاک در جنوب تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 تن از سوداگران مرگ در جنوب تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

او در ادامه افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر و روانه زندان شده اند اما پس از رهایی از زندان مجددا به فعالیت مجرمانه خود ادامه داده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اعلام کرد: بررسی ها نشان از این داشت، متهمان  به صورت مستقیم از قاچاقچیان جنوب کشور مواد مخدر تهیه و پس از انتقال آن به شهر تهران ضمن دپوی آن در مخفیگاهش توزیع گسترده آن می پردازند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: با شناسایی دقیق مخفیگاه اخیر متهمان و پس از هماهنگی های قضائی هر 2متهم در مخفیگاهشان  دستگیر و در جستجوی خانگی، 83کیلو و 500گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.