شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

پاسخ قاطعانه کنعانی زادگان به استقلالی ها پس از ماجرای جنجالی

محمدحسین کنعانی‌زادگان : حتما زورشان در زمین به ما نمی‌رسد و نمی‌توانند قهرمان شوند می‌گویند وزیر پرسپولیسی است

محمدحسین کنعانی‌زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان ، مدافع پرسپولیس به ادعای حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس واکنش شدیدی نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی‌زادگان که به خاطر انتشار یک فیلم از او در فضای مجازی، روزهای جنجالی‌ای را پشت سر می‌گذراند، در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه خبرورزشی درباره اینکه برخی از طرفداران استقلال و تیمهای دیگر عقیده دارند وزیر ورزش در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش داشته، گفته است:

حتما زورشان در زمین به ما نمی‌رسد و نمی‌توانند قهرمان شوند می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. توانایی بردن تیم‌های معمولی را هم ندارند می‌گویند کار وزیر است. بابا بس کنید این حرف‌ها را. به خدا دوران این مظلوم نمایی‌ها و هوچی گری‌ها تمام شده است. روی تیم خودتان تمرکز کنید به پرسپولیس گیر ندهید.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در بخش دیگری از این مصاحبه، از انتشار قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس استقبال کرده و مدلی حرف زده که احتمالا باب میل استقلالی‌ها نیست:

ما که در این فوتبال هستیم می‌دانیم چه خبر است و کدام بازیکن از کدام تیم خاص چقدر می‌گیرد. شک نکنید اگر قراردادها منتشر شود مردم خیلی از چیزها را متوجه می‌شوند و می‌بینند کدام تیم حمایت می‌شود و چه قراردادهایی بسته شده است. بار دیگر تاکید می‌کنم با حرف‌های بیهوده تلاش مجموعه پرسپولیس را زیر سوال نبرید.