به گزارش برنا، مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال ۱۳۹۹ صبح امروز شنبه دوازدهم تیرماه به ریاست دکتر مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، هاشم اسکندری رئیس، علی سلطانپور دبیر، سمیه موسوی نایب رئیس بانوان و سایر اعضای مجمع به صورت حضوری و وبیناری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن پرطرفدار معرفی کردن رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: خوشبختانه علاقه مندی به این رشته ها در سطح جامعه زیاد است و طرفداران بسیاری دارد و این موضوع مهمی است که باید از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: قطعا با امکانات دولتی نمیتوان به رشد و توسعه در سطح بالا امیدوار بود و باید از بخش خصوصی نیز در این مسیر کمک گرفت.

علینژاد ضمن اشاره به اهمیت داشتن برنامه برای جذب بخش خصوصی یادآور شد: باید با برنامه ریزی خوب و حساب شده بخش خصوصی را جذب کرد تا از این طریق باشگاه ها توسعه پیدا کرده و افراد بیشتری جذب این رشته ها شوند و به دنبال آن بتوان استعدادهای خوبی کشف و برای مدال آوری در آینده برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی افزود: با حضور بخش خصوصی می‌توان درآمدزایی کرد و به نظر من فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌تواند و باید به‌جایی برسد که دیگر نیازی به کمک های دولتی نداشته باشد که طی جلساتی که در آینده با رئیس فدراسیون خواهیم داشت ابعاد آن را بررسی میکنیم.