شهرخبر

جزئیات کمک‌هزینه‌های پرداختی به اعضای مبتلا به کرونای سازمان نظام مهندسی


جزئیات کمک‌هزینه‌های پرداختی به اعضای مبتلا به کرونای سازمان نظام مهندسی

معاون توسعه سرمایه نظام‌مهندسی تهران، جزئیات کمک‌هزینه‌های پرداختی به اعضای مبتلا به کرونای این سازمان را تشریح کرد.

علیرضا یزدانجو معاون توسعه سرمایه نظام‌مهندسی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خدمات این سازمان برای مهندسین مبتلا به کرونا، بیان داشت: با مصوبه هیأت‌ مدیره محترم مقرر شد به کلیه اعضایی که گرفتار این ویروس هستند، کمک‌هزینه درمانی به‌ صورت بلاعوض پرداخت شود.

وی درباره کم‌وکیف این کمک‌ها، اضافه کرد: به مهندسانی که به دلیل کرونا در منزل قرنطینه می‌شوند، مبلغ 2 میلیون تومان، آنهایی که در بخش‌ عمومی بیمارستان بستری هستند 5 میلیون تومان و اعضایی که برای مراقبت‌های ویژه به ICU می‌روند، 10 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون نظام‌مهندسی تهران درباره شرایط پرداخت این کمک‌هزینه‌ها نیز گفت: همکاران ما می‌توانند برای بهره‌مندی از کمک‌هزینه درمانی کرونا با تهیه نتیجه تست مثبت PCR، نسخه پزشک، تأییدیه پزشک و اسکن ریه در صورت وجود به کارتابل ناظران به آدرس Nazeran.tceo.ir مراجعه کرده و تیکت ثبت کنند.

یزدانجو همچنین درباره میزان کمک‌های اختصاص‌ یافته تا امروز، خاطر نشان کرد: تا این لحظه 937 تن از اعضای سازمان گرفتار ویروس کرونا شدند. کمک‌ هزینه 376 تن از آنها پرداخت شده و پرونده 352 نفر نیز تکمیل شده و برای پرداخت به معاونت مالی سازمان ارسال شده است.

انتهای پیام/