به گزارش پایگاه خبری نشان :

با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم‌ عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که زخمی شدن یک داماد هندی در جشن عروسی اش به دلیل شیطنت مهمانان خبرساز شده بود به تازگی نیز اقدام عجیب یک داماد دیگر هندی در روز جشن عروسی اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با تلفن همراه تهیه شده اقدام عجیب این مرد جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود داماد با گرفتن سر عروس تلاش می‌کند تا یک شیرینی را به دهان وی بیندازد. این اتفاق در هنگام مراسم تبادل شیرینی عروس و داماد رخ داد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که عروس شیرینی را در دهان داماد قرار می‌دهد.

ظاهرا عروس که علاقه زیادی به شیرینی ندارد وقتی نوبت داماد برای دادن شیرینی به عروس می‌رسد او سر خود را پایین آورده و دور می‌کند. در این لحظه داماد با خشونت سر عروس را گرفته و شیرینی را در دهان او قرار می‌دهد. این اتفاق در مقابل چشمان حیرت زده مهمانان حاضر در محل برپایی عروسی رخ داد.

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران محلی در هند همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این اصلا جالب نیست، این یک سوءاستفاده است.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «خدا به داد این دختر برسد. این اقدام داماد سوءاستفاده از عروس بود.»/باشگاه خبرنگاران جوان

حجم ویدیو: 0.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16