جسد سوخته زن تهرانی در کوه چهل قز ! / مریم سرنوشت شومی داشت + اعترافات

جسد سوخته زن جوان در کوه قز پیدا شد. رهگذران در کوه قز وقتی با جسد سوخته یک انسان روبرو شدند ماجرای پیدا شدن جسد سوخته را به پلیس مخابره کردند. جسد سوخته زن جوان در دره کوه قز پیدا شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تهران خیلی زود شوهر قربانی جنایت را دستگیر و راز پیدا شدن جسد سوخته زن جوان فاش شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه شنبه 5 تیرماه بود که ماموران پلیس در منطقه  کوه های چهل قز در جریان پیدا شدن جسد سوخته یک انسان در دره کوه های چهل قز قیامدشت قرار گرفتند.

جسد سوخته زن تهرانی در چهل قز

ماموران با حضور در محل، از رهگذران که با پلیس تماس گرفتند با خبر شدند که یک جسم سوخته در دره مشاهده کردند و نمی دانند که جسد یک انسان سوخته است یا یک مانکن! ماموران کلانتری با حضور دره کوه های چهل قز با جسد سوخته یک زن روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شوند.

تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه همراه تیم تشخیص هویت به صحنه جرم که مسیر سختی بود اعزام شدند و با حضور در محل با جسد سوخته یک زن که کفش نداشت و بررسی لباس های سوخته شده مشخص شد زن جوان با لباس خانگی بوده است و هیچ مدارکی نشان از هویت جسد در صحنه جرم کشف نشد.

جسد سوخته زن تهرانی شناسایی شد

کارآگاهان در ادامه به سراغ پرونده های فقدانی در چند روز گذشته رفته و خیلی زود قربانی جنایت جسد سوخته شناسایی شد و پدر و مادر زن جوان که از روز جمعه از ناپدید شدن دخترشان به پلیس مراجعه کرده بودند وقتی با جسد سوخته زن جوان روبرو شدند دخترشان را که مریم است شناسایی کردند.

خانواده مریم در تحقیقات پلیسی اظهار کردند که مریم  از چندی قبل با شوهرش دچار اختلافات شدید شده و چندبار شوهر مریم او را به باد کتک گرفته است.

در تجسس های میدانی مشخص شد شوهر مریم به زندگی اهمیت نمی داده و سردی او به زندگی باعث شروع اختلافات آنها شده و مریم چندی قبل در دادگاه درخواست دریافت مهریه اش را اعلام کرده است.

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده احتمال دادند که شوهر مریم بخاطر اختلافاتی که با همسرش داشته دست به این قتل زده است که دستور بازداشت وی از سوی مقام قضایی صادر شد.

قتل زن به دست مرد عصبانی

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در عملیاتی غافلگیرانه شوهر مریم را که مردی 38 ساله است در منطقه خاوران بازداشت کرد و مرد جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل زنش اعتراف کرد.

مرد 38 ساله در اعترافاتش گفت: یک سال و نیم قبل با مریم ازدواج کردم و از چندی قبل با او اختلاف پیدا کردم و وقتی شنیدم مریم مهریه اش را به اجرا گذاشته تصمیم به قتل گرفتم و عصر جمعه با نقشه ای که از قبل طراحی کرده بودم از مریم خواستم سوار بر خودرویم شود تا در خیابان با هم چرخی بزنیم و در مورد اختلافاتمان صحبت کنیم.

وی افزود: وقتی به کوه چهل قز رسیدیم هوا تاریک شده بود که ناگهان خودرو را کنار جاده توقف کردم و ادعا کردم که یکی از لاستیک های ماشین پنچر شده است و سپس از خودرو پیاده شده و چون پا درد داشتم یک باند کشی به پام بسته بودم و وقتی از خودرو پیاده شدم آن را باز کرده و بعد از مریم خواستم تا از خودرو پیاده شود و با چراغ قوه گوشی موبایلش برای تعویض لاستیک ماشین کمکم کند.

مرد همسرکش ادامه داد: وقتی مریم از خودرو پیاده شد با همان باند کشی او را خفه کردم و سپس جسدش را به پایین دره انداختم و برای اینکه اثری از او به جا نماند جسد را آتش زدم.

کارآگاهان در تحقیقات با توجه به اینکه مریم در زمان قتل با لباس خانگی بوده پی بردند که شوهر مریم با توجه به اینکه بدون برنامه ریزی قبلی برای بیرون رفتن از خانه از همسرش خواسته سوار بر ماشین شود تا یک دور درخیابان بزنند همسرش با چادر از خانه خارج شده است و عامل جنایت با آتش زدن چادر همسرش اقدام به آتش افروزی جسد مریم کرده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.