شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#جمعه

شلیک به سر یک نوزاد در تیراندازی‌های کور شیکاگو

تیراندازی‌های کور در‌ شیکاگوی آمریکا/ شلیک به سر یک نوزاد و کودک ۹ ساله

روز جمعه تیراندازی‌های جداگانه‌ای در شهر شیکاگو آمریکا رخ داد که دو کودک یک ماهه و ۹ ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، پلیس "شیکاگو" در آمریکا توضیح داد که جمعه بعداظهر دو کودک یک ماهه و ۹ ساله در تیراندازی‌های جداگانه‌ای از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در بیمارستان‌ بستری هستند.

پایگاه خبری "ABC" در این باره نوشت, پلیس شیکاگو ساعاتی پیش خبر داد که در یک تیراندازی در این شهر هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها کودکی یک ماهه بوده است. طبق گفته پلیس ۳ مرد از یک ماشین جیپ مشکی بیرون آمده و شروع به تیراندازی کرده‌اند. 

کودک یک ماهه که از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته, هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به سر می‌برد؛ مابقی زخمی‌ها نیز وضعیت پایداری دارند.

طبق گفته پلیس افراد مسلح از صحنه جرم گریخته و هیچ فردی دستگیر نشده است.

در یک صحنه دیگر در ساعت ۲:۴۵ بعداظهر به یک ماشین حمله شد که یک دختر ۹ ساله و یک مرد میان‌سال مورد اصابت گلوله قرار گرفتند؛ طبق گفته پلیس این دختر ۹ ساله از ناحیه سر مورد ضربه قرار گرفته و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد؛ حال مضروب دیگر مساعد است.

پلیس شیکاگو توضبح داد که مظنونان این صحنه که سوار یک SUV سفید بودند از صحنه گریخته و هیچ فردی دستگیر نشده است.

بر اساس داده‌های پلیس شهر شیکاگو این شهر تا ۲۷ ژوئن سال جاری ۴۸۴۸ تیراندازی را ثبت کرده است که نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده است.

منبع: تسنیم