شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت بهداشت#جدید

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش+ عکس

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش+ عکس

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر زالی از روند پیشرفت پروژه در حال احداث بیمارستان جدید شهدای تجریش بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، در حاشیه این بازدید نشست بررسی وضعیت پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشگاه و رییس بیمارستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر زالی به عزم جدی و تلاش های مستمر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای بهره برداری از بیمارستان جدید شهدای تجریش اشاره کرد.

دکتر زالی در ادامه به ارایه گزارشی از روند اجرایی این پروژه پرداخت و خواستار حمایت وزارت بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی برای تکمیل این پروژه شد.

وی تاکید کرد: برای تکمیل این بیمارستان که یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی و درمانی کشور در حال احداث پس از انقلاب است، تمام تلاش و ظرفیت ها را باید به کار می گیریم.

به گفته دکتر زالی تمرکز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر راهکاری است که در نهایت موجب خدمات رسانی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای مردم شود.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در این نشست بیمارستان جدید شهدای تجریش را پروژه ای بزرگ در راستای توسعه آموزش پزشکی و همچنین ارتقای سطح درمان پایتخت عنوان کرد که نیازمند حمایت همه جانبه بخش ها و شرکای وزارت بهداشت در حوزه سلامت است.

وی ضمن بازدید از طرح توسعه فضای درمانی در پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش بر حمایت از تکمیل این طرح ملی تاکید کرد.

براساس این گزارش این جلسه به منظور تعیین وضعیت پروژه درحال احداث و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش، تصمیم گیری و بررسی توافقات گذشته بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد و در آن بر آمادگی برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته، رفع مشکلات زیرساختی و تسریع در بهره برداری از این طرح ملی بحث و بررسی صورت گرفت.