شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ال نود

تصادف شدید سواری ال نود با گاردریل

سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید سواری ال نود با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع) به علت سرعت زیاد خبر داد .

تصادف شدید سواری ال نود با گاردریل

به گزار ش منیبان؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور ضمن بیان این خبر گفت: با وقوع یک فقره تصادف  شدید سواری ال نود  با گاردریل های کناری   مسیر بزرگراه امام علی  ( ع)  - آزادگان، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که : سواری ال نود  به علت سرعت زیاد  و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل های کناری  این بزرگراه  رفته و پس از عبور از جدول در پیاده رو  متوقف می گردد.  

سرهنگ مومنی ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه  25  پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف  بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید .

او گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا راننده آن می توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها گردد .

سرهنگ احسان پور گفت: به همین خاطر به رانندگان وسایط نقلیه  توصیه می شود در حین حرکت در معابر با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند