شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#انتخابات شوراها#رئیس جمهور

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

در مسیر افزایش کرونا هستیم/ تبلیغات انتخابات شوراها متناسب با پروتکل‌ها نبود

سخنرانی روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز شد

رئیس جمهور گفت: امروز در شرایط حساس کرونایی هستیم و متأسفانه در مسیر افزایش بیماری هستیم و در هفته‌های گذشته ویروس جدید «دلتا» از جنوب و جنوب‌شرق وارد کشور شد.

به گزارش مشرق، جت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در سالروز حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ در خلیج فارس هستیم که ۲۹۰ سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند و متأسفانه دولت آمریکا از آن‌زمان تاکنون نه عذرخواهی رسمی کرده و نه‌اینکه اقدام قابل توجهی انجام داده و بلکه از طرف دیگر نیز فرمانده این ناو را هم تشویق کردند که اصلا قابل پذیرش نیست.

وی افزود: دولت آمریکا بداند که جنایت بزرگی را مرتکب شد و همواره همه آزادی‌خواهان جهان خواستار این هستند که آمریکا اقدامات لازم را برای عذرخواهی و جبران انجام داده و توضیح دهد که چرا قاتل و جنایتکار این جنایت بزرگ را تشویق کرده است.

رئیس‌جمهور درباره جهش کرونا در کشور گفت: ما امروز در شرایط حساس کرونایی هستیم و متأسفانه در مسیر افزایش بیماری هستیم و در هفته‌های گذشته ویروس جدید «دلتا» از جنوب و جنوب‌شرق وارد کشور شد و باید مراقبت بشود که به درون کشور سرایت نکند. متأسفانه این ایام مسائلی از قبیل انتخابات، انتخابات شوراها که برخی مهمانی‌های با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند، هم‌چنین تابستان و سفرها و قبل از آن نیز عید فطر و ماه رمضان داشتیم و این‌ها دست هم می‌دهد تا این شرایط شکل می‌گیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری