شهر خبر

افشاگری ستاره سابق استقلال از بی توجهی های مسئولان باشگاه : مرا رها کرده اند

لئوناردو پادوانی : استقلال مرا رها کرده است ؛ از وقتی که از ایران آمدم، دیگر سراغ مرا نگرفتند

انتقاد لئوناردو پادوانی از مدیران استقلال

مدت هاست از زمان خداحافظی لئوناردو پادوانی با استقلال می گذرد، اما ظاهرا مسئولان این باشگاه بازیکن سابق خود را فراموش کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، لئوناردو پادوانی بازیکن سابق استقلال حسابی از این باشگاه گلایه دارد.

لئوناردو پادوانی، بازیکن سابق استقلال در گفتگو با شبکه ورزش نسبت به بی توجهی مسئولان استقلال اعتراض کرد.

لئوناردو پادوانی گفت:

خیلی خوشحال هستم که با مردم ایران صحبت می کنم. این روزها بخاطر کرونا همیشه در خانه هستم، چون جزو گروه های پرخطر هستم. بخاطر مشکلی که در نخاع داشتم، بیشتر فیزیوتراپی انجام می دهم. کار زیادی نمی توانم انجام بدهم و فقط فیزیوتراپی انجام می دهم.

وی درخصوص مشکلاتش با استقلال گفت:

استقلال مرا رها کرده است. همه دیدند که در زمین چه اتفاقی برای من افتاد. انتظار خیلی بیشتر از آن ها داشتم. امیدوارم که استقلال زندگی مرا ببیند و مرا کمک کند. از وقتی که از ایران آمدم، دیگر سراغ مرا نگرفتند.
مورد اول؛ من به فیفا شکایت کردم تا قرارداد خود را بگیرم. آن ها هیچ پولی به من نداده بودند. مورد دوم هم اینکه آن مصدومیتی که برای من رخ داد و نحوه بیرون آوردن من از زمین، باعث شد که زندگی من مربوط شود به صندلی چرخدار و شانس بازی دوباره در فوتبال را از دست دادم.
رفتم تحقیق کردم و دیدم که بازیکنانی که مثل من شده بودند، یا فوت می کنند یا فلج می شوند. در یورو دیدید که در زمین چگونه با اریکسن رسیدگی شد و جانش نجات یافت.
در ۳۰-۴۰ سال آینده که شاید زنده باشم، خرج هایی دارم مثل دارو، صندلی چرخدار و … چون کار پیدا کردن برای من خیلی سخت است. اولین موردی که در دادگاه CAS این چنین بوده است، مورد من بوده است. برای همین نمی توانم بگویم که چه رای ای صادر خواهد شد.
همه هواداران به من پیغام می دهند و حالم را می پرسند. و می گویند که بخاطر رفتار مدیران استقلال ناراحت هستند. خیلی دوست دارم که روزی بتوانم به ایران برگردم.