شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تاکسی#قزوین

جسد سوخته خانم آرایشگر در جاده قزوین پیدا شد / قاتل راننده تاکسی بود

متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

جسد سوخته خانم آرایشگر در جاده قزوین پیدا شد / قاتل راننده تاکسی بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل جنایت و قتل خانم آرایشگر قزوینی خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی خانمی ۴۹ ساله و متعاقب آن کشف جسد سوخته شده وی در جاده قزوین به بوئین‌زهرا، بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، تنها ساعاتی پس از وقوع این جنایت هولناک، متهم که یک راننده تاکسی اینترنتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و اظهار کرد در روز حادثه به‌عنوان راننده خودروی اینترنتی مقتوله را به مقصد«اسماعیل آباد» سوار خودرو کرده و در نزدیکی مقصد با وی بر سر نقص فنی خودرو درگیر شده و با خفه کردن مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، مرادی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع جنایت کیف،گوشی و محتویات آن را بیرون انداخته و پس از تهیه بنزین جسد مقتوله را به بیرون شهر منتقل و به آتش کشیده است، افزود: انگیزه قاتل در دست بررسی است.