شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق

در جدیدترین جنایت اتفاق افتاد؛

یورش داعش به غرب «الانبار» عراق/ ۴ کشته و ۳ زخمی

یورش داعش به غرب «الانبار» عراق/ ۴ کشته و ۳ زخمی

به دنبال یورش عناصر تروریستی داعش به شهر «حدیثه» واقع در غرب استان «الانبار» عراق ۴ نفر کشته و ۳ تَن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، سلسله جنایت های بقایای عناصر تروریستی داعش در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. بقایای عناصر داعش به تازگی جنایت جدیدی را در عراق مرتکب شده اند.

بر اساس این گزارش، عناصر تروریستی داعش به حومه شهر «حدیثه» واقع در غرب استان الانبار عراق یورش بردند. به دنبال این حمله ۴ نفر کشته و ۳ تَن دیگر به شدت زخمی شدند.

این جنایت تنها چند روز پس از حمله تجاوزکارانه ایالات متحده آمریکا به مواضع حشد شعبی در استان الانبار اتفاق افتاد. این اقدام ایالات متحده آمریکا واکنش‌های متعددی از سوی عراقی‌ها به دنبال داشت. در همین ارتباط، گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای مشترک تأکید کردند: ما بارها اعلام کرده‌ایم که تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در خاک عراق با قانون اساسی این کشور در تعارض است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: از همین روی، دیگر در برابر اقدامات خصمانه و تجاوزات ایالات متحده آمریکا علیه عراقی‌ها سکوت نخواهیم کرد. این پیامی است که آمریکایی‌ها باید آن را درک کنند. آمریکایی‌ها همچنان هم به جنایات خود علیه مقاومت عراق ادامه می‌دهند. قطعاً انتقام خون شهدای حشد شعبی از آنها گرفته خواهد شد. دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.