شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله

رئیس جامعه مدرسین: موسسه امام خمینی در فقدان آیت الله مصباح باید نیرو‌هایی را تربیت کنند که در مراکز و نهاد‌های مختلف مشغول به فعالیت شوند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امروزه وظایف سنگینی بر عهده دارد و شاگردان زیادی در این مرکز به دست آیت‌الله مصباح یزدی تربیت یافتند و شایسته است که راه آن عالم بزرگ همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین: موسسه امام خمینی در فقدان آیت الله مصباح باید نیرو‌هایی را تربیت کنند که در مراکز و نهاد‌های مختلف مشغول به فعالیت شوند

سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با آیت‌الله محمود رجبی رئیس این موسسه علمی اظهار داشت: ارتباط موسسه پژوهشی امام خمینی با شورای عالی حوزه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از نکاتی است که همواره باید مورد تأکید باشد.

وی افزود: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امروزه وظایف سنگینی بر عهده دارد و شاگردان زیادی در این مرکز مبارک به دست آیت‌الله مصباح یزدی تربیت یافتند و شایسته است که راه آن عالم بزرگ همچنان ادامه داشته باشد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت فعالیت علمی موسسه امام خمینی(ره) بیان کرد: به بعد حوزوی این مرکز مبارک که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است توجه داشته باشید و افرادی را در این موسسه تربیت کنید که در ابعاد گوناگون جامع باشند و علاوه بر اینکه در مباحث روز در سطوح بالایی باشند حقیقتاً یک مجتهد نیز باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی باهدف تربیت شاگردان مجتهد و عالم به اقتضائات عصر امروز با تلاش آیت‌الله مصباح فعالیت خود را آغاز کرده و حالا بعد از فقدان آن عالم بزرگ باید نیروهایی را تربیت کنند که در مراکز و نهادهای مختلف جامعه مشغول به فعالیت شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه همه ما در  نظام اسلامی ایران زندگی می‌کنیم که طبعا همگی در قبال این نظام اسلامی وظیفه مهمی بر عهده‌داریم و این نظام اسلامی به مراکز مهمی همچون موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیاز دارد تا خلأهای آن به‌خوبی برطرف شود.

امام‌جمعه قم با تمجید از حرکت و منش اخلاقی آیت‌الله رجبی در انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد: منش اخلاقی جنابعالی در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار بود.

 حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: گاهی برخی افراد در مقام سخن خوب حرف می‌زنند و در روحیه دیگران نیز اثرگذار هستند، اما وقتی نوبت به خودشان می‌رسد که از سخنان خود دفاع کنند و طبق حدیث شریف به عمل خود مردم را هدایت کنند، می‌بینیم که این‌گونه نیستند و تنها در مقام سخن حرف‌های خوبی زده می‌شود، اما جنابعالی با منش و عمل خود این کار را ثابت کردید.

منبع: انتخاب