شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

رشید مظاهری در بازی استقلال مقابل آلومینیوم خیال هواداران آبی را راحت کرد

اتحاد جالب گلرهای استقلال در مصاف با آلومینیوم

آمادگی بالای رشید مظاهری در بازگشت به تمرینات استقلال

در حاشیه بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک تشویق و روحیه دادن رشید مظاهری به سید حسین حسینی به نوعی اتحاد گلرهای آبی ها را نشان داد و خیال هواداران استقلال را در این خصوص راحت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان های استقلال یکبار دیگر در بازی با آلومینیوم اراک همدلی شان را نمایان کردند.

یکی از مزیت های استقلال در لیگ بیستم داشتن دو دروازه بان باتجربه و خوب بوده است. رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو دروازه بانی که سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارند، امسال در استقلال با کمترین حاشیه ای کارشان را جلو بردند و از یکدیگر حمایت کردند.

از ابتدای فصل تاکنون چه در زمانی که رشید مظاهری برای استقلال به میدان می‌رفت، حسینی به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذاشت و از مظاهری حمایت می‌کرد و چه حالا که چند هفته ای حسینی دوباره به صاحب قفس توری استقلال تبدیل شده مظاهری سعی دارد همدلی دروازه بان ها را به رخ بکشد.

در جریان بازی دیروز با آلومینیوم اراک هم این مساله مشخص شد. مظاهری که هنگام گرم کردن حسینی با بهزاد غلامپور قبل از بازی به داخل زمین چمن رفته بود، با حرکات و عکس العمل های حسینی به وجد می‌آمد و او را تشویق می‌کرد.

در جریان بازی نیز مظاهری به حسینی رقیب خودش روحیه می‌داد. حسینی که دیروز مقابل آلومینیوم مثل بازی های قبلی نمایش خوبی داشت و در دو سه صحنه موفق عمل کرد، با هر واکنشی تشویق های مظاهری را حس می‌کرد که این مساله اتحاد دو دروازه بان استقلال را می‌رساند.