شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#نیروهای مسلح

عملیات «الودیعه» دستاوری مهم برای نیروهای مسلح یمن


عملیات «الودیعه» دستاوری مهم برای نیروهای مسلح یمن

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تمجید از عملیات «الودیعه» پشت خطوط مقدم دشمن از آن به عنوان دستاوردی مهمی برای نیروهای مسلح یمن نام برد و افزود: دشمن در همه جبهه‌ها به غیر از مأرب خواهان جنگ است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «عبدالوهاب المحبشی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به عملیات ارتش وکمیته های مردمی یمن در «الودیعه» در جنوب عربستان اعلام کرد: انجام عملیات «الودیعه» در پشت خطوط دشمن و دقت بالای عملیات، دستاورد مهمی برای نیروهای مسلح یمن است.

وی افزود: نیروهای دشمن به دنبال جنگ هستند و هرگز خواهان آتش بس نیست مگر در جبهه مأرب که در آن ناتوان هستند و ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم.

شبکه المسیره یمن روز پنجشنبه فیلمی را که در آن ده‌ فروند پهپاد از نوع «قاصف کی2» مراکز نظامی و آموزشی این ائتلاف در منطقه «الودیعه» واقع در جنوب عربستان هدف قرار می‌‌دهند، منتشر کرد.

هفته پیش، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 10 فروند پهپاد قاصف 2K، این اردوگاه آموزشی ائتلاف متجاوز سعودی را هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت که در این عملیات مرکز فرماندهی و مراکز آموزشی در پادگان «الودیعه» هدف قرار گرفت و در جریان این حمله پهپادی بیش از 60 تن از متجاوزان سعودی و مزدوران عربستان کشته و زخمی شدند.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزها و هفته‌های گذشته در واکنش به ادامه حملات عربستان بارها مواضع ائتلاف متجاوز سعودی در داخل یمن و خارج را هدف حملات خود قرار داه است.

انتهای پیام/