شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#باشگاه پرسپولیس

ادعای جنجالی پرسپولیس به نوشته دروازه‌بان استقلال

رشید مظاهری التماس می‌کرد در نیم فصل به پرسپولیس بیاید

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس ادعای جنجالی در خصوص گلر استقلال مطرح کرد.

رشید مظاهری التماس می‌کرد در نیم فصل به پرسپولیس بیاید
خبرورزشی -

این روزها دعوای سرخابی‌ها به اوج خودش رسیده و اعضای دو تیم از هر فرصتی استفاده می کنند تا علیه رقیب خود موضع بگیرند و مصاحبه کنند.

کار به جایی رسیده که بازیکنان و عوامل پرسپولیس و استقلال به جای کل کل‌های فوتبالی یکدیگر را مسخره می کنند.

پرسپولیس در فاصله 5 هفته مانده تا پایان لیگ با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب سنتی خود صدرنشین است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

استقلالی‌ها اما دلیل صدرنشینی پرسپولیس و قهرمانی احتمالی این تیم را فوتبالی نمی‌دانند و معتقدند به دلیل حمایت‌های وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال پرسپولیس صدرنشین است.

از آن طرف سرخ پوشان که خودشان را شایسته عنوان قهرمانی می دانند می‌گویند استقلالی‌ها چون خودشان نمی‌توانند جام بگیرند می‌خواهند موفقیت‌های ما را زیر سوال ببرند.

بعد از بازی‌های این هفته لیگ برتر دعوای بازیکنان پرسپولیس و استقلال به اوج خود رسید.

در دیدار پرسپولیس و گل گهر و همچنین استقلال مقابل آلومینیوم چند صحنه مشکوک داوری وجود داشت و همین موضوع بهانه ای برای درگیری جدید سرخابی‌ها شده است.

رشید مظاهری گلر استقلال که چند هفته ای است در ترکیب تیمش حضور ندارد بعد از بازی تیمش مقابل آلومینیوم در صفحه شخصی خود نوشت: در بازی شطرنج اگر مهره وزیر را از یکسری آدم‌ها بگیری کیش و مات می‌شوند چون بدون وزیر بلد نیستند بازی کنند.

گلر آبی‌ها با این متن کنایه سنگینی به پرسپولیسی‌ها زد و به نوعی مدعی شد قرمزها بدون وزیر نمی توانند بازی هایشان را ببرند و قهرمان شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و پرسپولیسی‌ها به شدت در مقام پاسخگویی برآمدند.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در جواب صحبت‌های رشید مظاهری نوشت: زمان نقل و انتقالات نیم فصل التماس می‌کردی به پرسپولیس بیایی حالا صحبت از وزیر و وکیل می‌کنی؟ بهتر است مثل یک جنگجوی جوانمرد مبارزه کنی.

به نظر می رسد که این ادعای جنجالی باشگاه درخصوص گلر استقلال مربوط به زمانی است که رشید به شدت با محمود فکری به مشکل خورده بود و قصد داشت این تیم را ترک کند.