شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضاییه

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای شناخت خوبی به برنامه‌های قوه قضاییه دارد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای شناخت خوبی به برنامه‌های قوه قضاییه دارد، گفت: سند تحول قضایی از جمله تحولات مثبت در سال‌های اخیر است و قطعاً وی تلاش مضاعفی در این رابطه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام «محمد زارع‌فومنی» در گفت‌وگو با میزان، پیرو انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه با حکم رهبر انقلاب، گفت: انتصاب آقای محسنی‌اژه‌ای را به عنوان انتخابی شایسته برای ریاست قوه قضاییه به فال نیک می‌گیریم.
 
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از جنس قوه قضاییه  است، تصریح کرد: او شناخت خوبی نسبت به مشکلات و قوانین و برنامه‌های قوه قضاییه دارد و در گذشته در جایگاه معاون اول این قوه در کنار آیت‌الله رئیسی در مباحثی مانند مبارزه با فساد عملکرد خوبی ارائه کرده است.

زارع فومنی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به چارچوب و برنامه‌های قوه قضاییه مسلط است، اضافه کرد: وی با توجه به این آشنایی قطعاً در حوزه مبارزه با فساد روند اقدامات آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهد داد.
 
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه باید به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای برای ادامه روند اقدامات مثبت در مبارزه با فساد و تحقق حقوق عامه فرصت داد، اضافه کرد: سند تحول قضایی از جمله تحولات مثبت در سال‌های اخیر است و قطعاً وی تلاش مضاعفی در این رابطه خواهد داشت.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد خیلی خوب است گفت: بنده به قوه قضاییه در بحث مبارزه با فساد نمره ۲۰ می‌دهم. در این دوره قوه قضاییه نگاه ویژه‌ای با مبارزه با فساد داشته و ان‌شاءالله آقای محسنی‌اژه‌ای هم این راه را ادامه خواهد داد.
 
 
انتهای پیام/