شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فدراسیون فوتبال#ذوب‌آهن#مجلس

نماینده مجلس: فدراسیون فوتبال شائبه مسائل مرتبط با بازی ذوب‌آهن و سایپا را از بین ببرد


نماینده مجلس: فدراسیون فوتبال شائبه مسائل مرتبط با بازی ذوب‌آهن و سایپا را از بین ببرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال در شرایط  حساس کنونی لیگ برتر فوتبال باید زمینه رقابت عادلانه  و قضاوت های منصفانه را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام میرزایی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویدادهای رقابتی زمانی ارزش و اعتبار دارد که فرایندهای فنی و منطقی در آن حاکم باشد و تیم‌ها در یک شرایط منصفانه، رقابت جوانمردانه‌ای را سپری کنند. در این شرایط پیروزی‌ها و شکست‌ها مورد پذیرش همگان خواهد بود.

وی بازی تیم‌های ذوب آهن و سایپا را در هفته بیست‌وششم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ذوب‌آهن و سایپا هر دو از باشگاه‌های خوب در عرصه ورزش ایران هستند که در لیگ برتر فوتبال ایران با وجود شایستگی‌های زیاد، اکنون رقابت سختی را در مکان‌های پایین جدول برای فرار از سقوط سپری می‌کنند و  در این شرایط سخت، رویارویی این دو تیم در روز دوشنبه ١٤ تیرماه بسیار حساس و حیاتی است.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به تضییع حقوق تیم فوتبال ذوب‌آهن در دوره بیستم لیگ برتر فوتبال یادآور شد: متأسفانه در لیگ برتر فصل جاری بارها شاهد تضییع حق مسلم ذوب‌آهن در زمینه قضاوت‌ها و مسائل دیگر بودیم که سبب شد امتیازات زیادی را از دست دهند و این مهم باعث شد اکنون ذوب‌آهن برای فرار از سقوط، روزهای سخنی داشته باشد. از فدراسیون فوتبال انتظار داریم که با تدبیر، زمینه ایجاد یک رقابت عادلانه را فراهم کند تا همچون دیدارهای زیادی که اشتباهات مسلم داوری امتیازات حساسی را از این تیم گرفت، در این دیدار که امتیازات ان برای هر دو تیم حیاتی است، حقی از باشگاه ذوب‌آهن تضییع نشود و در زمینه  شائبه دخالت برخی مدیران مشترک فدراسیون و باشگاه‌ها هم نظارت دقیقی داشته باشد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: متأسفانه برخی اتفاقات و تصمیمات از جمله مصاف پیکان و سایپا و تأخیر در صدور رأی استیناف و حواشی دیگر، باعث شده است که مسئولان و هواداران ذوب‌آهن در ارتباط با برخی اتفاقات و تأثیرگذاری‌های مدیران باشگاه‌ها که در فدراسیون فوتبال هم مسئولیت دارند، نگران باشند و در همین ارتباط تأکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال باید در ارتباط با کوچکترین مسئله‌ای که باعث از بین رفتن حق ذوب‌آهن می‌شود، مقابله کند و اجازه ندهد اتفاقات گذشته تکرار و حق یک باشگاه که سابقه قدمت نیم قرن فعالیت در ورزش ایران و آسیا دارد از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا زوایای مختلف این دیدار مهم رصد می‌شود و امیدوارم اتفاق ناعادلانه‌ای رخ ندهد و عدالت و انصاف سرلوحه امور برگزار کنندگان به ویژه داوران این دیدار قرار گیرد. آنچه مسلم است از جایگاه قانونی و نظارتی هم با دقت تمام اتفاقات هفته‌های پایانی را هم زیر نظر خواهیم داشت و در صورت بروز هرگونه شائبه از تمام‌ ظرفیت‌های قانونی برای احقاق حق فوتبال اصفهان استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/